Najverjetneje eden izmed najtežje pričakovanih Kawasakijev je končno tu.
Novosti pri tovrstnem motociklu je toliko, da bi bilo morda celo lažje našteti, kaj se ni spremenilo, a takšen članek za branje ne bi bil zanimiv. Sam motor naj bi zagotovil več moči od lanskega, prav tako naj bi bil navor enakomerneje razporejen po celotnem območju vrtljajev. Vozniku bo vožnjo olajšala tudi hidravlična sklopka, ki se je na Kawasakijevem motokros modelu pojavila prvič. Ni pa to edina krstna novost, saj je nov model opremljen z električnim zaganjačem. Inženirji so veliko dela vložili tudi v vodljivost motocikla in posledično spremenili okvir in nihajko ter še izboljšali Showino vzmetenje. Novosti so doživele tudi Nissinove zavore in oblika motocikla, ki naj bi vozniku omogočala bolj svobodno gibanje.
Naštete so le večje novosti in spremembe, saj se bomo natančneje temu modelu posvetili naslednji teden, ko bomo imeli informacije tudi o tem, kako se obnese na stezi.
Foto: Kawasaki
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola