Kawasaki predstavil svoja motokrosistična paradna konja z letnico 2021

10. 7. 2020 | Jaka Završan
Deli

Čeprav sta oba motocikla v prejšnjih letih doživela velikanske izboljšave, pa je tudi leto 2021 prineslo nekaj manjših sprememb.

Največja novost pri najmočnejšem izmed Kawasakijev pri samem motorju je bat, ki je obdan z nekoliko drugačnim suhim filmom, ki poskrbi za manjše trenje med batom in steno cilindra, kar pripomore k večji učinkovitosti. Izboljšave je doživela tudi sklopka, kar so pri Kawasakiju dosegli s povečanjem lamel sklopke, kar v številkah pomeni, da je 139 milimetrov premera na prejšnjih modelih zamenjalo 146 milimetrov. Omembe vreden pa je tudi podatek, da bo ta zelena zver z letnico 2021 že v standardni izvedbi opremljena s krmilom Renthal Fatbar.

Ko pa je govora o šibkejšem bratu KX250, pa sta glavni novosti hidravlična sklopka in težko pričakovani električni zaganjač. Slednji bo na modelu 2021 zaganjal drastično izboljšan motor, saj le ta v primerjavi z lanskim modelom proizvede kar 1,4 konjske moči več. Pri 'zelenih' pa niso pozabili niti na udobje voznika, kar so še nekoliko izboljšali z manjšimi spremembami okvirja in nihajke. Spomnimo pa naj, da Kawasaki z obilo možnosti nastavitev krmila in stopalk poskrbi za raznovrstne želje posameznikov, ki lahko izbirajo tudi med tremi različnimi mapami delovanja motorja in s tem svoj slog vožnje prilagajajo različnim stezam in terenom.

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec