Nekakšna navada je, da motokrosistične navdušence, ki nestrpno čakajo predstavitev novih modelov, najprej razveselita Husqvarna in KTM, in prav nič drugače ni bilo niti letos.
Ogromno sprememb je KTM-ova linija motociklov doživela z letom 2019, zato ne preseneča, da novi modeli ostajajo dokaj podobni, a seveda ne povsem enaki. Veliko truda so inženirji vložili v razvoj motorja, ki naj bi proizvedel še nekaj več moči kot njegovi starejši rojaki, pri čemer imajo veliko zaslug testni in tudi tovarniški vozniki, ki s povratnimi informacijami izdatno pripomorejo k razvoju. Obojestransko sodelovanje z dirkači je očitno zmagovalna kombinacija, saj sta v skupnem seštevku tako v motokrosu kot v superkrosu vodilna prav KTM-ova voznika. Nekaj dodatne svežine celotni liniji 2020 dodajo spremenjene grafike, medtem ko vse drugo bolj kot ne ostaja enako. Za dobro počutje voznika bo še naprej v veliki meri odgovorno WP-jevo zmetenje, medtem ko bodo za varno in natančno zaviranje skrbele Brembove zavore.
Podobno kot pri Husqvarni tudi pri KTM-u veliko pozornosti namenijo najmlajšim, kar se kaže v zelo razvitih motociklih, narejenih iz izključno najboljših materialov, zato ne preseneča, da je ogromno znanih dirkačev svoje začetke krojilo ravno v tej znamki.