Po sedmih letih se avstrijski proizvajalec motociklov umika iz svetovnega prvenstva.
Statistika pravi, da so od leta 2003 pa do letošnje poslovilne sezone trinajstkrat zmagali, bili dvajsetkrat drugi, trinajstkrat tretji (pa kaj je s to trinajstico? ) in tako 46-krat stali na stopničkah v razredu GP 125. V tem času so osvojili 15 prvih štartnih položajev, šestkrat postavili rekord steze in osemkrat najhitrejši čas kroga. V letu 2005 so celo osvojili naslov konstruktorskega prvaka
V konkurenci 250-kubičnih dirkalnikov so od leta 2005 vozniki KTM-ovih dirkalnikov zmagali devetkrat, bili šestkrat drugi in devetkrat tretji. Petkrat so imeli prvi štartni položaj, štirikrat najhitrejši čas steze in enajstkrat najhitrejši čas kroga.
V KTM-ovem poslovilnem elektronskem pismu medijem so zabeležili še nekaj trenutkov, katerih se bodo člani ekipe posebej radi spominjali: prve stopničke je že po 14 dirkah osvojil Mika Kallio v Sepangu leta 2003, dve leti kasneje je Casey Stoner (ja, točno ta Stoner, ki danes vozi Dučeta) prvič stal na najvišji stopnički in istega leta so postali tudi konstruktorski prvaki. V razredu GP 250 je prvič na stopničke stopil Anthony West v Doningtonu, moštveni kolega Hiroshi Aoyama pa je leto za tem v Istanbulu prvič zmagal. Še posebej se bodo radi spominjali dvojne zmage v Motegiju, ko je Kalio zmagal v 125, Aoyama pa v 250-kubični konkurenci ter dirke na Sachsenringu leta 2007, ko sta na prvem in drugem mestu v GP 250 stala Aoyama in Kalio.
Da bodo opustili projekt GP 250, so izvedeli leta 2008 v Sepangu, odločitev za popoln umik z svetovnega GP prvenstva pa je padla letos v Estorilu.
Sočustvujemo.
Matevž Hribar
foto: KTM
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj