Po letošnjem revolucionarnem modelu KX450, bo leto 2020 pri 'Zelenih' zaznamoval njegov šibkejši brat.
Prva sprememba mimo katere ne moremo je že samo ime motocikla, ki je po novem KX250 in ne več KX250F. Podobna usoda je letos doživela 450-kubični motocikel, zato je bila tovrstna sprememba dokaj pričakovana. Manj pričakovan pa je bil pri novem KX250 povsem prenovljen motor, ki je v motokrosističnem svetu dvignil nemalo prahu. S spremenjenim premerom bata in njegovim hodom so drastično povečali moč motorja, ki je najbolj občutna v območju visokih vrtljajev. K temu pripomoreta tudi spremenjena komora zračnega filtra in pa nekoliko skrajšan dušilec izpušnega sistema.
Kot omenjeno je motor doživel kar nekaj sprememb, kar se je odrazilo tudi na njegovi spremenjeni legi in posledični spremembi okvirja. Vse skupaj z namenom povečati centralizacijo mase, kar se med vožnjo odrazi v boljši vodljivosti, pri čemer za dobre voznikove občutke skrbi še Kayabino vzmetenje, ki se lahko v primerjavi z letošnjimi pohvali z nekaj novimi komponentami. Pomembna novost so tudi izboljšane zavore, ki poleg večjega zadnjega diska z boljšimi komponentami omogočajo še bolj precizno zaviranje, ki je predvsem na dirkah še kako pomembno.
Motocikel je tako kot lanski še vedno opremljen s sistemom za start, prav tako pa lahko voznik izbira med tremi različnimi mapami delovanja motorja, ki jih prilagaja svojemu stilu vožnje in stezi. Poleg naštetega se moramo dotakniti še novega dizajna, v katerem je veliko zelene, ki je Kawasakijeva simbolna barva.