Po testih v Sepangu, nič novega, bi lahko rekli. Četverica mušketirjev, ki se kosajo za vrh je ista kot lani: Marquez, Rossi, Lorenzo in Pedrosa. A ni čisto tako....
Tem se vztrajno bliža tovarniški par na Ducatijih - Italijani so vozili sedaj na lanskoletnem a nekoliko spremenjenem modelu Desmosedici GP14.3, še več pa si obetajo od stroja GP15, ki naj bi bil vendarle nared do testiranj v Sepangu konec meseca. Kljub relativni izenačenosti pa ima Marquez »nekaj več«, vse hitrejši je, v Sepangu je postavil vesoljski čas 1'58.867, sedaj je lastnik še absolutnega rekorda. Za primerjavo: lani je bil njegov rekordni kvalifikacijski čas 1'59.791, čas na testih 2014 pa 1'59.533. Poba pa pravi, da krog ni bil brezhiben in da se da še hitreje.... Ostali iščejo orožja, da bi ga ustavili, zdi se kot bi predvsem Rossi modro čakal na napako/težavo mladega Španca, a se hkrati trudi biti vse hitrejši. Je bil pa Španec med najbolj prizadevnimi, saj je odvozil skupaj 181 krogov. Več sta jih odvozili le testni voznik HRC-ja Takahashi (201) in Crutchlow (Honda, 190). Suzuki je po prvih uradnih testih kar spodobno hiter, razočaranje je Aprilia, ki se pod vodstvom Gresinija, a z dobrima dirkačema (Bautista, Melandri) vozi na začelju, z zaostankom od treh do štirih sekund. V Noaleju bodo morali torej še marsikaj postoriti, če želijo biti konkurenčni. Bradl (Yamaha) in Crutchlow (Honda) sta solidna, takoj za najboljšimi v vrhu sta dirkača ekipe Monster Tech, več kaže pričakovati od Reddinga (Honda), Miller(Honda) pa se bo moral v kraljevskem razredu še marsikaj naučiti. (JuP)
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"