MotoGP: VN Malezije, kaj se je v resnici zgodilo?

14. 10. 2013
Deli

Pogled na zakulisje nedeljske dirke za veliko nagrado malezije izpod peresa našega MotoGP strokovnjaka Primoža Jurmana.

Je volk res sit in koza cela?

Pred dirko v Maleziji je motoristični svet z zanimanjem pričakoval odločitev direkcije dirke o zapletu, v katerega sta bila vpletena Marquez in Pedrosa (oba Honda) na dirki v Aragonu. Tam je španski mladec ob pregloboki vožnji v zavoj z levo roko podrsal Danijev bajk in strgal napeljavo za nadzor zdrsa zadnjega kolesa. To je povzročilo Pedrosin padec. Odločitev direktorja dirke Mika Webbe, da Marcu prisodijo eno kazensko točko je salomonska, še najbolj jo je skupila Honda, ki so ji vzeli 25 v točkovanju za konstruktorki naslov. Spomnimo, v skladu z letošnjimi pravili 4 kazenske točke pomenijo štart iz začelja, 7 štart iz boksov, 10 kazenskih točk pa pomeni prepoved naslednje dirke. Marquez jih ima letos 3 – 2 je kasiral v Silverstonu, ko ob padcu Crutchlowa ni upošetval rumene zastave, padel in v nevarnost spravil varnostike ob progi. Pedrosa zadeve ni komntiral (po nalogu Honde?), Lorenzo (Yamaha) je na tiskovki pihal od jeze in je napovedal ostrejšo vožnjo tudi sam. Jasno, Marquez mu v točkovanju beži. Da je Jorge jezen, se je pokazalo na dirki, ko sta v boju za drugo mesto z Marquezon enkrat trčila, drugič pa je le malo manjkalo, da bi prišlo do stika. Dirka je bila napeta le v prevm delu, ko so se skupaj vozili Lorenzo, Pedrosa, Marquez in Rossi, nato je Dani pobegnil, Marc mu je sledil, zadnjo stopničko pa je ujel Jorge.

Ducati z Apriliinim šefom. Stoner v Avstraliji?

Bolečina v Ducatijevem taboru zaradi zaostajanja je vse bolj pekoča. In zgodilo se je tisto, kar smo napovedovali – z vsemi žavbami namazan, a sposoben dirkaški šef Aprilie Gigi Dall'Igna je prestopil k Rdečim! Šok je bil vseeno velik, saj je Gigi tvorec uspeha Apriliine tekmovalne zgodbe. Imel bo proste roke pri odločanju, odgovarjal le izvršniku Domenicaliju, dosedanji šef Gobmeier odhaja na avtomobilski program k Volkswagnu. Italijan bos seboj  pripeljal menda nekaj inženirjev iz Aprilije, kar posebno boli znamko in Noaleja. Pri Audiju so očitno ocenili, da potrebujejo obrniti list in začeti znova, z novimi ljudmi, saj naj bi bil problem prav v kadrih. Na to je opozarjal tudi Dovizioso, ko je že v Misanu tarnal nad neodzivnostjo ljudi in slabim managementom. Hm, bo Ducati pod vodstvom Gigija tehnično še tak kot ga poznamo ali se bo zasnova agregata in šasije nagnila v Aprilijino smer?  V Maleziji so doživeli še dodatno ponižanje, ko je Hayden parkiral svojega GP13 iz katerega agregata se je grdo kadilo. Novo poglavje začenjajo takoj po zadnji dirki v Valenci. Medtem pa nekateri po poškodbi Bradla v Sepangu, ko je po zdrsu zlomil gleženj, že špekulirajo, da utegne na Phillip Islandu v njegov sedež sesti Stoner. Kar bi šlo na mlin Honde in Marqueza v boju proti Lorenzu, obenem pa bi Stoner odpeljal domačo dirko. Zaenkrat potrditve ni.

Primož Jurman, foto: ekipe, Dorna

Rezultati:

1. DaniPedrosa 40'45.191 ŠPA HONDA, Repsol Honda Team, 2.Marc Marquez +2.757 ŠPA HONDA Repsol Honda Team, 3. Jorge Lorenzo +6.669 ŠPA YAMAHA,Yamaha   Factory Racing, 4. Valentino   Rossi +10.351, ITA YAMAHA, Yamaha   Factory Racing, 5. Alvaro   Bautista +22.149 SPA HONDA, Go & Fun   Honda Gresini....

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"