MotoGP: Vrtiljak prestopov

26. 8. 2013
Deli

Pred iztekom poletja, okoli dirke v Brnu, se praviloma pokažejo obrisi »grida« razreda MotoGP za naslednjo sezono. Tudi letos je tako. Razlika je v tem, da je letos več kot očitno, da je dobrih dirkačev več kot dobrih strojev in ekip. Boj za vroče sedeže je zato neusmiljen.

To je izkusil do dirke v Laguni SeciStefan Bradl (Honda), ki mu je grozil zaključek  sodelovanja z ekipo LCR in posledično Hondo. Pod izjemnim pritiskom je v Kaliforniji uspel ujeti drugo mesto, kar je prepričalo šefa ekipe Lucia Cecchinella (na namig Honde, jasno), da mu je v dneh pred dirko v Indianapolisu ponudil sedež tudi v prihodnje. »Izjemno sem vesel, da mi je uspelo!,« je po podpisu pogodbe komentiral Nemec. Hja, nemški motoristični trg ni kar tako, tudi za Hondo ne.

Ducati računa na Crutchlowa

Fant je imel srečo, saj je na »njegovi« Hondi držal roko menda že Hayden. Ta je bo brci pri Ducatiju nekoliko izgubljen. Ducati mu ponuja sedež v Superbikeu, a sam bi rad ostal v MotoGP. »Še vedno sem motiviran,« je nekoliko zagrenjeno povedal v ZDA. Izbire ni veliko; tovarniški voznik ne bo, saj ni sedežev, v 2014 sta opciji Hondin produkcijski stroj ali WSBK na Ducatiju. Pravila v WSBK se spreminjajo, Panigale ni konkurenčen, Nicky zato koleba.K Rdečim prihaja Cal Crutchlow (Yamaha), ki bo v naslednji sezoni skušal spremeniti Ducatijevo slabo karmo. Bo pa zanimo kako bodo rešili problem Calovega osebnega sponzorja energijskih pijač. Pri Ducatiju tam za to menda ni prostora, tudi Dovizioso se je svojemu odrekel. Ne zastonj. Na Calovo mesto prihaja Pol Espargaro, ki je podpisal pogodbo kar z Yamaho in ne z ekipo Monster Tech 3. Njegov manager Harald Eckl: »Pri Yamahi iščejo Rossijevega, počasi pa tudi že Lorenzovega naslednika. Pol je eden izmed teh.« Pa še Španec je, ki naj bi se znal kosati z Marquezom. Po propadlih pogvorih z Yamaho, kjer ni dobil pričakovanega, se torejCal za 6 milijonov funtov seli k Italijanom. Plus bonus v obliki Audija in civilnega Ducatija po izbiri. Pa verjetno še kaj.Sliši se, da so ga premamili cekini. Slabše se godi Benu Spiesu (Pramac Ducati), ki je po okrevanju nastopil na kvalifikacijah v Indianopolisu in se zopet poškodoval. Ni jasno kdaj bo zopet »fit«.

Novi izzivi

O številkah je spregovoril tudi Lin Jarvis, športni direktor Yamahe, ki je napovedal, da bo paket M1 na voljo leta 2014 kot agregat z okvirjem in standardno(Dornino) elektronikoMagnetiMarelli, prirejen za 24-litrsko posodo za gorivo.  Paket s ceno 800.000 evrov bo uporabljala ekipa Forward, dogovor so sklenili pred dirko v Indianapolisu. LastnikGiovanni Cuzaripravi, da gapolegobstoječegaparadirkačevzanimajo Hayden, Rea in AleixEspargero, v ekiposimendaželitudiMelandri (BMW), ki po koncu sezone 2013 v razredu WSBK zaradi odhoda BMW-ja iz serije nima službe. A želenih 800.000 evrov, plus nagradne premijebo težko dobil. Opciji zanj sta tudi ekipi Kawasakija ali Aprilie v WSBK. Tam je na odhodu Laverty.

Pri Hondi imajo težave - svojega produkcijskega rejserja za ceno 1.200.000 evrov težko prodajajo, za sedaj je edini znani kupec ekipa Gresinija, morda se bodo zanj odločili tudi v ekipi Karla Abrahama. Kandidat je tudi Scott Redding, njegov manager Michael Bartholemy pa napoveduje opciji: lastna MotoGP Marc VDS ekipa, z Ducatijevim strojem ali Scottov nastop v ekipi Gresinija. Hondin Carlo Fiorani pa si na takem stroju želi še Reo, ki se mu v razredu WSBK končuje pogodba.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja