Čeprav so prejšnji teden socialna omrežja poplavile novice o novih modelih iz tovarn KTM-a in Husqvarne, je Honda hitro vrnila udarec.
Poleg sistema za start (launch control) je nova Honda CRF450R opremljena še z nekaj več elektronike v obliki izbire treh različnih map delovanja motorja, s katerimi naj bi ustregla željam vsakega voznika. Okvir in nihajka ostajata nespremenjena, a ima Showino vzmetenje možnost več nastavitev. Poleg tega so malce spremenjene tudi grafike, ki v značilni rdeči barvi motociklu dodajo agresiven videz.
Malo drugačna zgodba se piše pri njenem šibkejšem rojaku, kjer je bil glavni cilj za leto 2020 izboljšati navor po vseh območjih vrtljajev. Izjemno veliko moči naj bi Honda CRF250R zagotovila predvsem na zgornjem območju, kar se kaže v večji končni hitrosti, kar je bila do zdaj ena izmed glavnih kritik tovrstnega modela. Manjše spremembe sta doživela tudi izpušni sistem in sklopka, medtem ko sta okvir in nihajka identična tistima, ki jih je imela CRF450R z letnico 2019.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del