V razredu MXGP je (spet) kraljeval Jeffrey Herlings, Gerčar in Irt sta končala na 26. in 34. mestu.
Najboljši slovenski motokrosist Tim Gajser, ki v svetovnem prvenstvu v motokrosu nastopa z licenco AMZS, je dobro formo iz Indonezije, kjer je na dveh dirkah osvojil četrto in drugo mesto, prenesel na evropska tla – v češkem Loketu, kjer je bila 14. dirka MXGP letos, je bil tretji in tako petič v sezoni stopil na zmagovalni oder. Brez konkurence za zmago je bil znova Nizozemec Jeffrey Herlings, drugo mesto je zasedel Italijan Antonio Cairoli. V skupnem seštevku Gajser ostaja četrti, razliko do tretjega mesta je zmanjšal na 29 točk. AMZS je imel na VN Češke še dva predstavnika, Klemna Gerčarja in Jerneja Irta, ki pa se jima tudi tokrat ni uspelo uvrstiti med dobitnike točk.
Dirka je bila tako v prvi kot v drugi vožnji mirna in s tem v popolnem nasprotju z dinamično progo, ki omogoča atraktivne in dolge skoke. V prvi vožnji je Tim Gajser odlično startal, a nato se je v ospredju hitro utrdil dvojec KTM. Če je povsem na začetku še kazalo na enakopraven boj med Herlingson in Cairolijem, ki mu je v obeh vožnjah uspel najboljši start, pa je Nizozemec hitro pokazal, da je letos zares neprekosljiv – svojega prvega zasledovalca je obakrat premagal za več kot 30 sekund. Gajserju se Italijanu sicer ni uspelo približati in njegove uvrstitve na drugo stopničko zmagovalnega odra ni ogrožal, za nadaljevanje sezone in boj za skupno tretje mesto pa je za našega asa vsekakor opogumljajoče, da je bil svetovni prvak v MXGP iz leta 2016 z vidika tekmovalcev, ki so se uvrstili za njim, danes razred zase, kar je še zlasti potrdil v drugi vožnji, v kateri je sicer slabše startal, a se nato prebil na tretje mesto in četrtouvrščenega Francoza Romaina Febvreja premagal za skoraj 15 sekund.
Šest tekem pred koncem sezone svetovnega prvenstva v motokrosu se potrjuje, da se bo bitka za naslov prvaka bila le med Herlingsom in Cairolijem, ki ju po današnji dirki za VN Češke loči 30 točk. V boju za tretje mesto sta zdaj glavna tekmeca Dessale in Gajser – razlika med njima je 29 točk, Makolčan pa ima za svojim zasledovalcem na petem mestu, Romainom Febvreom, 18 točk naskoka.
Prvih točk letošnje sezone tudi tokrat ni uspelo osvojiti Klemnu Gerčarju in Jerneju Irtu, ki sta bila na koncu na 24. oziroma 34. mestu.
Naslednja dirka svetovnega prvenstva v motokrosu bo čez 14 dni v belgijskem Lommelu.
Rezultati MXGP
1. vožnja:
1. Jefferey Herlings (Niz)
2. Antonio Cairoli (Ita)
3. Tim Gajser (Slo)
2. vožnja:
1. Jefferey Herlings (Niz)
2. Antonio Cairoli (Ita)
3. Tim Gajser (Slo)
Skupno v SP:
1. Jefferey Herlings (Niz): 633
2. Antonio Cairoli (Ita): 603
3. Clement Desalle (Bel): 479
4. Tim Gajser (Slo): 450
5. Romain Febvre (Fra): 432
6. Gautier Paulin (Fra): 419
Jaka Peklaj enajsti na evropskem prvenstvu mladih motokrosistov
Na finalni dirki evropskega prvenstva v motokrosu v razredu do 65 kubikov v Loketu na Češkem je barve AMZS zelo uspešno zastopal Jaka Peklaj, član AMD Šentvid pri Stični. Osvojil je 11. mesto, a mu je po prvi vožnji kazalo veliko bolje.
Na finalni dirki evropskega prvenstva je nastopilo 40 najboljših mladih motokrosistov, po deset iz vsakega od štirih conskih prvenstev. Odlični mladi slovenski motokrosist je že na treningu pokazal, da se bo boril za najvišja mesta, saj je dosegel tretji najboljši čas. Še boljši je bil v prvi vožnji, ko je osvojil drugo mesto. Zaostal je le za Nizozemcem Kruimanom. To mu je zagotavljalo odlično izhodišče za boj za naslov evropskega prvaka. Toda druga vožnja se ni izšla po Peklajevih željah in pričakovanjih: zapletel se je v prvem krogu in zaostal za večino tekmecev. Ko je skušal nadoknaditi zamujeno, je naredil novo napako in na koncu osvojil 37. mesto. Odlična uvrstitev v skupnem seštevku je tako splavala po vodi: z 22 točkami iz prve vožnje je osvojil 11. mesto.
Naslov evropskega prvaka je pripadel Italijanu Rispoliju z 41 točkami, drugi je bil Danec Madsen, tretji pa Nizozemec Kruiman – oba sta zbrala po 40 točk. Peklaju v uteho ostaja spoznanje, da je povsem enakovreden najboljšim mladim evropskim motokrosistom, kar je dokazal tako s hitrostjo na treningu kot v prvi vožnji.