MXGP: Prvi prestopi se že vrstijo

1. 12. 2021 | Jaka Završan
Deli

Čeprav se je letošnja sezona svetovnega prvenstva v motokrosu šele dobro zaključila pa so tako vozniki kot tudi moštva z mislimi že pri letu 2022.

Brez dvomov lahko trdimo, da je bila letošnja sezona nekaj posebnega, saj je troboj za naslov prvaka med Herlingsom, Febvrejem in Gajserjem in obenem treh različnimi proizvajalcev v letu 2021 veliko stvari obrnil na glavo. Med drugim tudi selitev nekaj odličnih tekmovalcev iz razreda MX2 v MXGP, in to kar sredi sezone.

Preberite še: MXGP: Jeffrey Herlings do pete krone svetovnega prvaka

Mathys Boisrame

Tu je govora predvsem o Mathysu Boisrameju, ki je v Trentinu presedlal na močnejši – 450 kubični motocikel – z glavnim namenom Romainu Febvreju nuditi ekipno pomoč v srditem boju za naslov. Boisrame je svoje delo opravil z odliko in na zadnjih nekaj tekmah nanizal odlične rezultate, navkljub dejstvu, da na močnejšem motorju ni imel veliko izkušenj.

Kljub dobrim rezultatom, na 450-kubičnem motociklu pa prihodnost za Francoza še ni povsem jasna. Edino kar lahko trdimo z gotovostjo je, da Bosirame v naslednji sezoni ne bo več nastopal v MX2 razredu, saj je že dopolnil 23 let.

Ruben Fernandez

Podobna zgodbo je z Rubenom Fernandezom spisala Honda, ko ga je dve dirki pred koncem sezone iz MX2 razreda pod okrilje vzela tovarniška ekipa Honde v razredu MXGP. Sicer ima  Španec še eno sezono možnost nastopati v šibkejšem razredu, a bo po dveh odličnih dirkah v Mantovi, kjer je nastopal na 450-kubičnem motociklu in zasedel skupno šesto in osmo mesto, odločitev o naslednji sezoni veliko težje sprejeti.

Maxime Renaux

Najboljši voznik kategorije MX2 v letu 2021 je že kmalu po koncu sezone naznanil, da se seli v elitni razred. Francoz bo ostal pri Yamahi, ki bo z njim, Jeremyjom Seewerjem in Glennom Coldenhoffom naslednjo sezono brez dvoma ciljala izredno visoko.  

Roan Van De Moosdijk

Bivši evropski prvak v razredu EMX250 je že v njegovi krstni sezoni leta 2020 pokazal nekaj odličnih voženj, s katerimi si je tudi privozil nekaj uvrstitev na stopničke. Z visokimi pričakovanji ob začetku letošnje sezone, v katero je vstopil pod okriljem FH Kawasakija, pa se slednja ni izšla po njegovih načrtih, saj je na dirki na Češkem utrpel poškodbo, ki ga je izločila iz boja za naslov. Kakorkoli pa je njegov potencial videla Husqvarna, za katero je Roan po koncu letošnje sezone podpisal dvoletno pogodbo za nastopanje v MX2 razredu. Tovarniška ekipa Husqvarne v leto 2022 tako vstopa povsem nizozemsko obarvana, saj bo poleg Van De Moosdijka pod njihovim šotorom še Kay De Wolf. Iz ekipe pa je zaradi starostne omejitve odpadel Jed Beaton.

Jed Beaton

Po odlični sezoni, v kateri je Beaton s tovarniško ekipo Husqvarne zasedel skupno peto mesto v točkovanju, je bil Avstralec zaradi starostne omejitve primoran zapustiti razred MX2. Ko je že vse kazalo, da za naslednjo sezono Beaton sedeža v MXGP-ju ne bo dobil, pa mu je nasproti prišla ekipa FH Kawasakija, za katero je Beaton leta 2018 že nastopal, vendar takrat v MX2 razredu. S to potezo se bo ekipa FH Kawasakija prvič v zgodovini pomerila v MXGP razredu, ni pa še jasno, ali bo Beaton edini, ki bo sedel na njihovem motociklu.

Kevin Horgmo

Pot ekipe FH Kawasakija pa se je po koncu letošnje sezone križala tudi s Kevinom Horgmom, ki je letos tekmoval v evropskem razredu EMX250, kjer je končal na skupnem drugem mestu. Nekaj izkušenj z nastopanjem v MX2 razredu Horgmo že ima, na nadaljnji poti pa mu bo pomagal še odličen bivši voznik svetovnega prvenstva Marc De Reuver, ki bo svojo pot tudi naslednjo sezono nadaljeval kot glavni trener ekipe FH.

Jan Pancar

Naš edini predstavnik v kategoriji MX2 Jan Pancar je po letošnji sezoni na svojih socialnih omrežjih naznanil, da se po dveh uspešnih sezonah, skupna pot z italijansko ekipo Racestore KTM zaključuje. V letošnji sezoni je Jan nastopil na vseh dirkah, na katerih je zbral 136 točk, kar ga je v skupnem seštevku uvrstilo na 20. mesto. Janova prihodnost še ni znana, a kot pravi sam, bo storil vse kar je v njegovi moči, da ga bomo tudi v naslednji sezoni lahko spremljali na dirkah najvišjega nivoja. 

Za zdaj so to vse večje novosti za naslednjo sezono, veliko pa jih lahko pričakujemo še tekom zimskih priprav. 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja