Druga etapa relija Maroko je bila milo rečeno raznolika. 119 km dolgi
povezovalni etapi je sledilo 316 km specialne preizkušnje, ki je postregla z
izjemnimi hitrostmi, s planoto, posejano s kameljo travo, in zajetno porcijo
sipin: visokih, mehkih, odsekanih. Takšen teren zahteva visoko stopnjo
prilagodljivosti in - potrpežljivosti. Vsestranski motorist Toni Mulec, ki z
vsakim dnevom postaja boljši relist, je bil danes kos vsem izzivom.
»Dan sem začel z namero, da ne ponovim včerajšnjih napak, obenem pa je zame
vsaka etapa velika priložnost za poglabljanje v navigacijo. Trudim se, da ne bi
slepo sledil tekmovalcem, ki so startali pred mano, zato je vsa mojo pozornost
namenjena potni knjigi. Včasih celo namenoma spustim naprej skupino
tekmovalcev, da lahko vozim oziroma navigiram sam. Danes sem ponosen nase,
da sem čas v nevtralizaciji bistveno bolje izkoristil, brez stresa in brez
zapletanja, pa tudi jesti sem uspel. Celo preveril sem, kje na lestvici trenutno
stojim in malo razmislil o strategiji. Del etape je bil danes še posebej na gosto
posut s kontrolnimi točkami, tudi tistimi skritimi, in tam se je začel šov.
Tekmovalci so se izgubljali, vozili v krogih, tudi sam vseh točk nisem našel s
prve, a sem se dokaj mirno vračal nazaj in popravljal svoje napake. Vsi vemo,
zakaj sem tukaj: da reli zaključim in se ob tem čim več naučim.«
»Na sipinah pa sem, priznam, kar precej užival. Res je, da je bila koncentracija
maksimalna, saj so bile sipine mehke, visoke in na mestih odrezane. Nikoli ne
veš, kakšna bo kompresija ob pristanku, a ta del proge mi je dejansko ustrezal.
Kot mi je ustrezal prvi kos etape, ko kar nekaj deset kilometrov nisem zaprl
plina. Neskončna planota, ki je sledila sipinam, mi je spet vzela malo veselja,
saj je bila dobesedno prepredena s sledmi, polna kamelje trave in kamenja –
prestal sem trenutke negotovosti, saj ni bilo dolgo časa nobene orientacijske
točke, sama praznina. Moral sem zaupati potni knjigi in slediti kompasu. Ko
sem končno zapeljal na cesto, mi je odleglo, kot že dolgo ne. Moj načrt za
naslednje dni je enak: pridobivanje samozavesti, spoznavanje navigacije in
lovljenje rednih trenutkov, ko lahko celo malo napadem.«
Na ciljni črti so tekmovalci danes odkrili prelep bivak iz tisoč in ene noči, kjer
se bo karavana ustalila za 48 ur. Jutrišnja krožna etapa bo krajša – 23
kilometrom povezovalne etape bo sledilo okroglih 300 km specialne
preizkušnje.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem