Na strmi smučarski progi, zasneženi z umetnim snegom, se je v Avstrijskem mestecu Eberschwang pomerilo 192 voznikov enduro/kros motorjev, quadov in motornih sani. Že same kvalifikacijske dirke preko dneva so bile zanimive, saj ni manjkalo atraktivnih voženj in spektakularnih padcev.
Že same kvalifikacijske dirke preko dneva so bile zanimive, saj ni manjkalo atraktivnih voženj in spektakularnih padcev. Da je bila dirka še težja, je poskrbelo vreme, saj je dopoldan močno snežilo, popoldan in proti večeru pa je močan veter prinesel dež, ki je razmočil in zmehčal progo, kar je večini motoristov povzročalo velike težave.
Vrhunci prireditve pa so se začeli odvijati proti večeru s polfinalnimi in finalnimi boji. Dramatične dirke, polne preobratov, so navduševale premočeno in prezeblo tisočglavo množico.
Med motoristi se je v razredu SH2 (do 250 ccm) na težki mehki progi najbolje znašel Nemec David Trinks (KTM). Med ženskami je bila najbolj spretna domačinka Veronika Dallhammer.(KTM)
V kraljevskem razredu je že tretje leto zapored nepremagljiv Avstrijec Kurt Matchlinger, ki je bil premočan za Thomasa Stognerja in moštvenega kolega Stefana Ziglerja (vsi KTM).
Tudi med štirikolesniki je prevladovala oranžna barva, čeprav je bilo na startu moč videti kar nekaj predelav drugih znamk. Najbolj je bodel v oči Dinli s Hondinim CBR motorjem, na katerem je sedel Slovenec Boštjan Ferlinc, ki pa je moral žal zaradi okvare sklopke končati dirko že po prvem treningu.
Prava drama pa se je odvijala tudi v kategoriji motornih sani in predvsem v ekipi MS Racing Team, ki je trenutno edina Slovenska ekipa na ekstremnih moto šport dirkah po Evropi.
Zaradi logističnih težav je Miha Špindler ostal brez obljubljenega 1100 HCR turbo, kar pa se je po prvi vožnji izkazalo da ni ravno problem, saj je bila proga z dvema velikima skokoma nekoliko drugačna od lani in je bilo poleg močnih agregatov potrebno tudi veliko znanja in izkušenj. Tako je Miha na prvem treningu z lanskim modelom Arctic cat M8 HCR brez težav opravil s konkurenco.
Tudi Marko Jager, ki tokrat ni veljal več za »autsiderja« zaradi lanskega drugega mesta in vrhunskega rezultata iz Zimske formule 1 v Saalbach Hinterglemu, ko je v kvalifikacijah deklasiral vso dirkaško smetano, je v svoji skupini brez večjih težav premagoval nasprotnike.
Drugi trening pa je bil žal usoden za Miho Špindlerja, oziroma za njegove sani, na katerih je zaradi napačnih nastavitev in predolgega skoka popustilo podvozje. Tako je bilo zanj dirke konec.
Marko Jager pa bil iz vožnje v vožnjo hitrejši in napovedoval se je napad na sam vrh. Zmedel ga ni niti tovarniški voznik Rotaxa Hari Gruber, s prototipom E-tec motorja s turbo polnilnikom, ki se je zaradi zamude pojavil še la na zadnjem treningu.
Svoje moči sta preizkusila že kar v prvi vožnji. Neverjetni pospeški Gruberjevega dirkalnika so prednjačili po gladkem delu proge, na skokih pa mu je ta brutalna moč ušla iz pod nadzora čemur je sledil padec, na srečo brez poškodb. Tudi v naslednjih dveh vožnjah sta se bojevala med seboj kot nekakšna gladiatorja. Obe vožnji pa je dobil Marko Jager. V kvalifikacijah in pol finalu sta brez večjih težav zmagovala v svojih skupinah. Tako se je v finalni vožnji obetal pravi dvoboj in oba sta obljubljala dirko »na nož«.
Tudi gledalci, ki jih je bilo letos zaradi slabega vremena precej manj kot po navadi, so vztrajali v vetru in dežju ter čakali na poslastico večera, ko se bodo štirje najboljši s hitrostjo preko 130 km/h zapodili proti vrhu smučišča.
Prišel je trenutek resnice in takoj po zamahu sodnika za start hladen šok. Na razočaranje vseh gledalcev, je Marko Jager zaradi slabega kontakta ključa, ostal s svojim dirkalnikom na mestu. Trajalo je nekaj sekund, ki so bile dolge kot minute, preden se je zagnal za konkurenco in uprizoril divjo vožnjo na vse ali nič in tik pred ciljem prehitel enega od Avstrijcev in osvojil več kot zasluženo tretje mesto. Zmago je seveda brez težav osvojil Hari Gruber pred rojakom Aubergerjem.
Po besedah šefa MS Racing Teama Aleksandra Skodiča, so v ekipi z dirko kljub vsemu zadovoljni, saj so na prvi dirki sezone potrdili formo in dobili prave smernice, kaj vse je potrebno še dodelati do naslednjih dirk. S pripravami na sezono pa bo ekipa nadaljevala že ta teden, ko začnejo preizkušati težko pričakovani dirkalnik Arctic cat 1100 HCR turbo.
Naslednja dirka in možnost za izboljšanje rezultata je že 10. februarja v avstrijskem Reiteralmu.
MS Racing
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji