Miran odhaja na pot proti Senegalu že dvanajstič, Tomo bo svojo in KTM-a vzdržljivost preizkušal drugič. Jubilejni 30. dakarski reli naj bi bil tehnično zelo zahteven, na dirkah bodo v dveh etapah motoristi in avtomobilisti dirkali ločeno.
Miran Stanovnik se veseli napovedi organizatorjev, ki obljubljajo najtežjo dirko doslej. Želi si, da bi bile etape enako zahtevne kot tiste med leti 1996 in 2000, ko je bila tehnika in dobra orientacija bolj pomembna od hitrosti. "S tehnično bolj zahtevno traso bi tudi zmanjšali možnosti poškodb - vedeti moramo, da je na tem reliju izgubilo življenje že skoraj 40 dirkačev, " je komentiral Miran. Zaradi novega generalnega sponzorja je lahko več časa posvetil treningu na dveh kolesih, zato se je med drugim odpravil na Rab (video), kjer je z manjšim padcem tudi "krstil" KTM-a.
Tomaž Merhar se bo letos prvič preizkusil na dirki kot član ekipe Old Spice Dakar Team. Ekipa združuje tekmovalce iz štirih držav, pri čemer bosta dve ekipi z motocikli in dve avtomobilski posadki. Tomo se pred dirko zelo dobro počuti, na lanskem reliju poškodovana roka pa ga uboga kljub temu, da so zdravniki napovedali, da nikoli več ne bo enaka kot prej. Letos je že treniral v Tunisu in pravi, da ga je lanska poškodba veliko naučila, zato letos ne bo ponovil napake. "Poleg kondicije in dobrega motocikla pa vsak dirkač seveda potrebuje tudi veliko sreče in držim pesti, da bo ta na moji strani, " je zaključil tiskovno konferenco, po kateri se njegov motocikel odpravi na zadnji servis v Nemčijo.
Obema želimo obilico športne sreče, vroče novice s "fronte" pa bomo na Motomagazinu objavljali vsak dan takoj, ko bo to mogoče.
Dakar 2008 na kratko
Štart: Lizbona (Portugalska) 5.1. 2008
Dan počitka: Nouakchott (Mavretanija) 13.1. 2008
Cilj: Dakar (Senegal) 20.1. 2008
Etape: Portugalska-2, Maroko-4, Mavretanija-8, Senegal-1
Dolžina relija: 9273 km, od tega 5736 km hitrostnih preizkušenj
570 prijavljenih dirkačev, od tega 245 z motocikli, 20 na štirikolesnikih, 205 z avtomobili in 100 s tovrnjaki
Dakar 2008 – etape:
Etapa – datum – kraj – hitrostna preizkušnja/skupno kilometri
1 – 5.1. - Lisbon-Portimao - 120km/486km
2 – 6.1. - Portimao-Malaga - 60/535km
3 – 7.1. - Nador-Er Rachidia - 372/717km
4 – 8.1. - Er Rachidia-Ouarzazate - 356/584km
5 – 9.1. - Ouarzazate-Guelmim - 498/834km
6 – 10.1. - Guelmim-Smara - 454/625km
7 – 11.1. - Smara-Atar - 619/829km
8 – 12.1. - Atar-Nouakchott - 450/531km
Dan počitka – 13.1.
9 – 14.1. - Nouakchott-Nouhadibou - 525/648km
10 – 15.1. - Nouhadibou-Atar - 552/685km
11 – 16.1. - Atar-Tidjikja - 524/692km
12 – 17.1. - Tidjikja-Kiffa - 398/531km
13 – 18.1. - Kiffa-Kiffa - 484/515km
14 – 19.1. - Kiffa-St Louis - 301/757km
15 – 20.1. - St Louis-Dakar - 23/304km
Peter Kavčič, Matevž Hribar
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj