Ryan Villopoto, tovarniški voznik pri Monster energy Kawasakiju je dvakratni in aktualni prvak Monster Energy/AMA Superkros prvenstva. Vsekakor je imel težak začetek nove sezone, z nekaj nesrečami in slabimi rezultati. Od takrat se je že spravil nazaj v vrhunsko formo in je prejšnji teden v Phoenixu končal na drugem mestu in nato osvojil prvo mesto v soboto zvečer na Aaheimu 2. Tule je nekaj njegovih odgovorov kako je našel pot nazaj v skupino vodilnih. (Nujno si poglejte video, ki so ga pripravil pri GoPro:))
Povej malo o tem, kako si se pobral po prvem tednu, kjer si nekajkrat grdo padel in kjer rezultati niso bili zadovoljivi in kako si se povzpel na stopničke?
Ryan Villopoto: Vsi so videli, da Anaheim 1 ni bil zadovoljiv. Phoenix je bil boljši, čeprav sem tudi tam naredil nekaj napak. Vsak teden smo delali na motorju in na moji pripravljenosti in smo napredovali. Mislim, da smo naredili spremembo na boljše danes, se prilagodili progi in s tem sem zadovoljen. Proga je bila odlična. Mislim, da če bi postavili še eno grbino na oddaljeni strani proge (na začetku ritem sekcije, ki je bila na domači bazi na Angel stadionu), bi se čez ritem sekcijo peljali 3-3-4. Nič ne bo ustavilo naših motorjev, da bi skakali po ovirah ali se vozili po danih kombinacijah. Če bi dodali še to, bi bila proga bolj varna in boljša. Zadovoljen sem. seveda pa sem pristranski ker sem zmagal.
Povej nekaj o tem, kako si dohitel Trey Canard-a v finalni dirki in kako si pripravil prehitevanje?
Ryan Villopoto: Dobro je bilo. Kot sem dejal, mislim, da je bila proga dobra. Dobro sem se počutil na delih kjer sem vedel, da sem hiter. Uspelo se mi je približati in ko je Trey šel v zavoj po zunanji strani in napravil majhno napako, mi ga je uspelo prehiteti. Štart je bil dober, a sem se malo zavrtel, ko sem se prebil v ospredje. Zadovoljen sem s štartom, a kljub gneči na progi in mali napaki se je vse izteklo odlično
Koliko si se moral ti izboljšati in koliko je so na to vplivale nastavitve motorja?
Ryan Villopoto: Mislim, da sem se moral jaz bolj izboljšati kot sam motor. Seveda smo delali tudi na motorju, ampak ne glede na to kako dober si, če štartaš tako kot sem jaz na Anaheim 1, se bo težko prebiti v ospredje. In pri takih hitrostih kot jih dosegamo mi in naši zasledovalci, ki so malce počasnejši je vse skupaj strašljivo in nevarno. Torej z dobrim štartom je vse lažje in od tam naprej šteje samo še konstantnost.
Zaupaj nam svoje misli ob upokojitvi Kevin Windham-a po 19 letni profesionalni motokros karieri?
Ryan Villopoto: Veste, Kevin in jaz sva se pogovarjala o tem na Anaheim 1. Rekel sem: '' Zakaj sploh še dirkaš?'' Seveda je zabavno in vem, da se ne moreš dobro počutiti, ko odhajaš od športa, ki ga obožuješ, ampak ali je vredno se izpostavljati in se truditi ostati na takem nivoju po toliko letih? Jaz tega ne bi želel storiti, toliko tvegati v njegovi starosti. In vsi vemo, tudi on, da ni več na istem nivoju z nami najboljšimi. Mi vsak dan treniramo in vozimo. On se zabava in še vedno dirka, a problem je, ker ve, da je še vedno dober in to ga lahko spravi v težave med dirko. To je moje mnenje in mislim, da je dobro. Vprašal me je kdaj je dovolj in odgovoril sem, da ko poskušaš doseči nivo za katerega veš, da ga nisi sposoben doseči.
Sliši se kot, da bi se že na začetku to vprašal: ''Čas je, ali ni res˝?
Ryan Villopoto: Točno tako. Dolgo časa je že na sceni in mislim, da je to popolna odločitev. Vem, da bi rad nadaljeval in dosegel svoj cilj, 20 let profesionalne kariere, ampak je nivo previsok. Moraš biti pozoren, ko si na progi, saj se najmanjša napaka lahko konča katastrofalno.
PeK (povzeto po www.monsterenergy.com)
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem