Tim Gajser blestel v B finalu, kljub temu Slovenci ne gredo naprej

Slovenska ekipa, si bo pokal narodov v motokrosu zapomnila po tem, da se jih je držala neverjetna smola. Po dobrem štartu fantov v B finalu, je od naših le Tim Gajser prišel do konca in sicer na odličnem drugem mestu, po ogorčenem dvoboju z latvijcem Mattisom Karrom na močnejšem, 450 kubičnem motorju. Klemenu Gerčarju je odpovedal motor, Matevžu Irtu pa je 'obrnilo' koleno in je zaradi poškodbe prav tako odstopil. V A finale se je tako skozi šivankino uho prebila Latvija.

29. 9. 2013

Herman Jakolič, selektor reprezentance: 'To je šport, tudi to se dogaja. Vsem je hudo, da se je tako razpletlo, saj vemo, da so Klemen, Matevž in Tim v resnici odlični vozniki, ki sodijo mnogo višje kot kaže ta rezultat. Motokros je kontakten tehnični šport kjer lahko pride tako do poškodb kot tehničnih okvar in danes je naši ekipi sreča žal obrnila hrbet. Naši pogledi so sedaj že usmerjeni v Latvijo, kjer bo čez eno leto dirka za pokal narodov, torej gremo naprej'.

Razočaran in poln bolečine zaradi obnovljene poškodbe kolena je bil naš najbolj izkušeni tekmovalec Matevž Irt, ki je dirko dobro začel. Kako huda je poškodba bo jasno po natančnejšem zdravniškem pregledu v mobilni kliniki.

Drugi osmoljenec dirke, Klemen Gerčar seveda ni skrival razočaranja. Med prebijanjem v ospredje je namreč trčil s tekmecem in kot se je pokazalo kasneje, pri tem odlomil pokrov črpalke za hladilno tekočino na motorju. Ob izgubi hladilne tekočine je bilo samo še vprašanje časa kdaj bo motor izdihnil. To se je zgodilo približno na sredini dirke in Klemen je lahko le še kot opazovalec ob stezi, športno navijal za ekipnega kolega Tima Gajserja, ki se je z motorjem kategorije MX2 (najšibkejša kategorija) boril z Latvijskim voznikom elitnega razreda MX1. Z izjemnim prehitevanjem se je Tim prebil v vodstvo, nato pa do predzadnjega ovinka uspešno branil vodstvo. Latvijec je tako tik pred koncem iztisnil vse iz svojega 450 kubičnega motorja, ki je sicer občutno močnejši in hitrejši na ravninah, ter tako svoji ekipi zagotovil preboj v finale. Tim je tako prilepil obliž na rano ponosa slovenske ekipe: 'Z dirko sem zadovoljen, žal mi je za Matevža in Klemena. V zadnjem krogu me je tekmovalec, ki je zaostajal za krog zaprl, kar mi je za sekundo prekinilo zbranost, no to pa je bilo dovolj, da se mi je Karro zopet približal in nato na koncu izkoristil moč svojega motorja. Sam sem vozil na povsem serijskem, rezervnem motorju, saj po vseh tehničnih okvarah z mojim prvim motorjem nisem želel tvegati. Steza je odlična, zelo atraktivna, predvsem pa me je navdušila publika, ki me je spodbujala tudi zato ker me že poznajo iz nemškega ADAC prvenstva in ker sem vodil dirko na šibkejšem motorju'.

Tim je s tem tudi predčasno končal sodelovanje s KTM-om, to je bila zadnja dirka, kot kaže pa bo v naslednjih dveh sezonah dirkal za tovarniško ekipo Honde, kar je le še potrditev izjemnega talenta 17 letnika iz vasi Pečke pri Slovenski Bistrici.

Rezultate lahko spremljate na www.amzs.si v rubriki šport

AMZS MX Press