»V cilju sem! Kurjo polt imam! To je to, Dakar nas čaka! Iz vsega srca hvala
vsem, ki ste mi na tej poti stali ob strani in me kakor koli podprli: tako finančno
kot s spodbudno besedo. Hvaležen sem za vsak lajk, sporočilo ali komentar. Ko
so prišli težki trenutki, mi je vaša podpora dala neverjetno moč. Ta reli smo
odpeljali skupaj.«
V Agadirju se je pravkar zaključil Reli Maroko, ultimativna pred-dakarska
preizkušnja, na kateri ne manjka nobeno veliko ime svetovnega terenskega
relija. Slovenci smo danes izjemno ponosni: Toni Mulec, popoln začetnik
discipline uradno imenovane cross-county, je na svoji prvi tovrstni dirki
dosegel naravnost fenomenalen rezultat: 9. mesto v kategoriji Rally 2 in skupno
23. mesto! Pa rezultat niti ni najbolj pomemben...
Vsi vemo, kako hiter voznik je Toni Mulec, navsezadnje si služi kruh tudi kot
tovarniški testni voznik Akrapoviča in KTM. Povedano drugače: Tonijevo delo
ima neposreden vpliv na uspehe ekip KTM, Husqvarna in Gas-Gas, saj so testni
vozniki ključni pri razvoju motociklov. Letos je končno tudi zanj prišel čas, da
se tudi na tekmi pomeri z zvezdniki, s katerimi občasno nabira testne kilometre.
Reli Maroko je bil zanj velik zalogaj, saj si napake ni mogel privoščiti. Svoje
strasti brzdal z železno voljo in s težkim srcem zapiral plin, kjer bi lahko naredil
razliko. Uvrstitev na reliju Maroko je namreč predpogoj za sodelovanje na
Dakarju. Ko je danes zapeljal v cilj, si je torej obenem pridirkal tudi vstopnico
na najtežji vztrajnostni reli na svetu - reli, ki ga sanjajo vsi motoristi! Letos
oziroma januarja prihodnje leto bo tako Slovenija po kar nekaj letih na startu
spet imela 2 tekmovalca.
Današnja, zaključna etapa relija Maroko, je tekmovalce peljala nazaj na hitro
plažo prvega dne, Tonijev naravni habitat, čeprav so se kilometri danes
čudežno bolj vlekli, posebej tisti ... po plaži.
»Malo časa bom potreboval, da pridem k sebi. Kar še nisem dojel, da sem
dejansko v cilju in da so vrata na Dakar odprta. Zanimiv dan je za mano. V
prvem delu smo spet dirkali na tisti plaži – in spet je šlo vsaj 25 km na polno!
Nad peskom se je dvigala meglica, tako da je bila voda edini pokazatelj, kje
moraš peljati. Igral sem se z valovi, se jim umikal nazaj na mokro mivko za čim
boljši oprijem, da sem dobil čim več hitrosti ven. Kaj naj rečem, na tisti plaži je
bilo več kot vrhunsko! Nato je sledil malo dolg transfer, kar 140 km, ki so se
precej vlekli. Po nevtralizaciji nas je čakal del proge z zelo svetlo mivko – na
takšni podlagi je težko videti luknje, zato sem šel z rezervo. Vedel sem, da sem
četrti in vse v meni je kričalo, naj potegnem, a je zmagal razum. S svojo končno
uvrstitvijo sem zelo zadovoljen, predvsem pa sem kar malo ponosen sam nase,
da sem ohranil samokontrolo. Izkušnje so tu, čeprav izkušenj ni nikoli dovolj,
lepa popotnica za naprej, zdaj pa me čaka težko delo: nabiranje sredstev za
Dakar in obenem čim več treninga. Upam, da bo vmes padlo tudi še kakšno
testiranje v pesku, da mi ostane ta stik z navigacijo in puščavo.«
V kategoriji Rally2 je bil najboljši mladi Američan Mason Klein (KTM), v
kateriji GP pa Američan Skyler Howes (Husqvarna). Svetovnega prvaka bo čez
približno tri tedne odločil reli Andalusia.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"