Ime Barossa zveni precej špansko, a zagotavljamo vam, da v tem štirikolesniku ni nič latinskega. No, morda temperament, sicer pa prihaja iz Kitajske.
Skrivnost te živahnosti se skriva v posebnosti, ki je v tem razredu štirikolesnikov vse prej kot navada. 250-kubični, zračno hlajeni motor ima namreč dva valja, kar tudi zelo glasno in značilno naznani.
Vrstni dvovaljnik v odprti izvedbi in s tem izpušnim sistemom (Marving) iztisne nekaj več kot 20 ’konjev’. To je toliko moči, da je vožnja vse prej kot dolgočasna. Tale Barossa je imela tudi nekoliko dograjeno podvozje (razširjeno), kar omogoča presenetljivo velike hitrosti v ovinkih tako na asfaltni kot makadamski podlagi. Pogrešali pa smo nekoliko boljše vzmetenje, saj zdajšnje preprosto ni kos zmogljivostim dvovaljnega motorja.
Nekaj dodatne previdnosti zato ne bo odveč, kajti Silwerhawk lahko pri pretiravanju tudi neprijetno preseneti. Vozili smo že precej boljše štirikolesnike, ki so tudi precej dražji, res pa je, da obstajajo tudi cenejši kvadi, a bistveno slabše kakovosti. Zato lahko vseeno rečemo, da je Barossa za svoj denar pošten kos malega dirkalnika za adrenalinske dogodivščine. Driftanje po makadamu ali asfaltu ni nobena težava in je prava zabava, le pri skokih in hitri vožnji čez grbine je treba prilagoditi hitrost vzmetenju, ki pač ni namenjeno resnejšim dirkaškim avanturam.
Uporabnosti v prid pa govori dejstvo, da se bosta na Barossi lahko vozila dva potnika (čeprav bo udobno sedel le eden, dvema bo že malce tesno), lahko pa se pohvali celo z vzvratno prestavo, ki na športnih štirikolesnikih ni ravno običajen del opreme. Zato lahko rečemo, da je ta Barossa prijetna osvežitev na našem vedno večjem trgu štirikolesnikov. Pri WBC, d. o. o., jih tudi izposojajo in tako se lahko o tem, ali je prava stvar za vas, tudi sami prepričate.
Tehnični podatki
Motor: 234 cm3, dvovaljni, štiritaktni, zračno hlajen, uplinjač, el. zagon
Pogon: 5-stopenjski + vzvratna, veriga
Okvir: jeklen cevni
Vzmetenje: spredaj dvojna vodila A, posamični enojni blažilnik, zadaj nihajna roka, enojni blažilnik
Gume: spredaj 21x7 R10, zadaj 21x10 R8
Zavore: spredaj 2x kolut, zadaj 1x kolut
Višina sedeža od tal: 110 mm
Medosna razdalja: 1.080 mm
Suha masa: 174 kg
Posoda za gorivo: 6, 5 l
Cena testnega vozila: 4.586 evrov
Zastopnik: WBC, d. o. o., Stična 127, Ivančna Gorica. Tel.: 041 200 811
Hvalimo in grajamo
+ dodatna oprema
+ močan motor
+ športen značaj
+ cena
- vzmetenje ni kos zmogljivostim motorja
- zastarela oprema (merilniki, ogledala, krmilo)
Peter Kavčič
Foto: Aleš Pavletič
Cena testnega modela: | 4.586 evrov € |
---|
Motor: | 234 cm3, dvovaljni, štiritaktni, zračno hlajen, uplinjač, el. zagon |
---|---|
Okvir: | jeklen cevni |
Zavore: | spredaj 2x kolut, zadaj 1x kolut |
Vzmetenje: | spredaj dvojna vodila A, posamični enojni blažilnik, zadaj nihajna roka, enojni blažilnik |
Višina: | 110 mm |
Posoda za gorivo: | 6,5 l |
Medosna razdalja: | 1.080 mm |
Teža: | 174 kg |