Can-AM Spyder Roadster

Ideja zagrizenih motornih sankačev, da bi užitek iz snežnih prostranstev prenesli v vsakdanjo vožnjo, se je uresničila.

6. 8. 2008

Can-Am Spyder Roadster je tricikel, ki spreminja pogled na vožnjo po asfaltnih cestah. Ni avtomobil in ni motocikel. Ni ne enosledno ne dvosledno vozilo. Pa tudi klasični trike, ki ga vozijo sodobni hipiji, ni. Spyder je športno vozilo. Brezkompromisni cestni stroj. Ima tri kolesa in vmes vpet litrski Rotaxov pogonski agregat, ki si je slavo pridobil v superšportnem motociklu Aprilii RSV Mille.

Čeprav je moč zmanjšana na dobrih 100 ‘konjev’ in ima dobrih 300 kilogramov, mu moči in hitrosti ne manj­ka. Glede na to, da ima tri kolesa, sta pričakovana tudi dobra lega in prepričljivo zaviranje. Med vožnjo po švicarskih gorskih cestah se je v vseh pogledih izkazal zelo prepričljivo. Presenečenje je bila le odsotnost nagiba. Čeprav je trikolesnik, se pelje kot štirikolesnik. Zanimivo, zabavno, drugače. Spyder noče biti motocikel.

Užitki, ki jih ponuja motocikel so že znani, Can-Am pa s Spyderjem ponuja drugačno dimenzijo zabave med ovinki. To ni stroj za drgnjenje kolen in drvenje med kolonami tovornjakov. To je stroj za uživače, ki želijo nekaj posebnega. Zato so uporabljeni le vrhunski materiali in zato je tudi varnost na visoki ravni.

Lega je odlična, zdrse zadnjega (pogonskega) kolesa in stabilnost celotnega vozila pa kroti elektronika. In ta onemogoča pretiravanje, ki bi pripeljalo do preobračanja. Spyder je stroj za doživljanje vetra v laseh (čeladi), ne da bi se morali odreči varnosti avtomobila ali učiti zahtevnejše vožnje z motociklom. Združuje stabilnost in potovalno funkcionalnost avtomobila z zabavnostjo in užitki, ki jih nudi motocikel. Je stabilnejši v dežju in sprejme več, obenem pa ima vso elektroniko, ki smo je navajeni v avtomobilu.

Po drugi strani pa z največjo hitrostjo 200 km/h in pospeškom do 100 km/h v štirih sekundah daje občutke, kot da gre za pravi motocikel. In še nekaj je, s čimer prekaša skoraj vse avtomobile in motocikle ? na tem vozilu se ne morete peljati neopaženi. Zato pozabite na dvokolesne cestne križarke, čoperje in roadsterje, najbolj vroča zadeva ta hip je na treh kolesih in sliši na ime Spyder.

Can-AM Spyder Roadster

Cena osnovnega modela: 17.500 EUR

Motor: 2-valjni, 4-taktni, 998 cm? , 106 KM pri 8.500 /min, vbrizg goriva, sekvenčni petstopenjski menjalnik + vzvratna, prenos moči na zadnje kolo prek jermena.

Okvir, vzmetenje: krom-molibdenov palični okvir, spredaj dvojna vodila AA, gib 144 mm, zadaj enojni nastavljivi blažilnik, gib 145 mm.

Zavore: spredaj kolut 260 mm, zadaj kolut 260 mm, ABS.

Gume: 165/65R14.

Medosna razdalja: 1.727 mm.

Višina sedeža od tal: 737 mm.

Posoda za gorivo: 25 l.

Masa: 316 kg.

Kontakt: www.ski.sea.si, Ločica ob Savinji, tel.: 03/4920040.

Hvalimo in grajamo

+ videz

+ drugačnost

+ varnost

+ pospeški

+ občutek vetra v laseh

- masa

- ni nagibanja

David Stropnik, foto:? tovarna

  • Osnovni podatki

    Cena osnovnega modela: 17.500 EUR €
  • Tehnični podatki

    Motor: 2-valjni, 4-taktni, 998 cm³, 106 KM pri 8.500 /min, vbrizg goriva, sekvenčni petstopenjski menjalnik + vzvratna, prenos moči na zadnje kolo prek jermena.
    Okvir: krom-molibdenov palični okvir, spredaj dvojna vodila AA, gib 144 mm, zadaj enojni nastavljivi blažilnik, gib 145 mm.
    Zavore: spredaj kolut 260 mm, zadaj kolut 260 mm, ABS.
    Višina: 737 mm.
    Posoda za gorivo: 25 l.
    Medosna razdalja: 1.727 mm.
    Teža: 316 kg.
Hvalimo in grajamo
občutek vetra v laseh
pospeški
varnost
drugačnost
videz
ni nagibanja
masa