Daelim VL 125 Daystar

Ustvarjanje vtisa večjega motornega kolesa, kot v resnici je, je nota, na katero igrajo snovalci tega malega ekshibicionista.

3. 11. 2000

Dejansko je takšen tudi vtis, ko ga prvič zagledate. »Ne me hecat - 125 kubikov! ? « se dvomljivo popraskate po glavi. Obilje kroma, izpušni cevi, sedlast sedež in velika trebušasta posoda za gorivo izrazito spominjajo na večje brate tržnega segmenta customov. K temu poudarjanju občutka mase bogato prispevajo tudi netipična polna, spredaj pa še naluknjana platišča.

Ob pritisku na gumb za zagon motorja ali ob nožnem zagonu, če vam je ta ljubši, pa je skepse definitivno konec. Namesto pričakovanega lenega brundanja »a la custom«, 125-kubični enocilindrični štiritaktnež le nežno zaprede. Zelo rad je živahen in mu priganjanje s petstopenjskim menjalnikom (z možnostjo pretikanja peta-prsti) tja do hitrosti 100 kilometrov na uro in vrtenjem do 9000 vrtljajev pravzaprav godi.

Navdušuje njegova varčnost, saj porabi le nekoliko več od 3 litrov na 100 prevoženih kilometrov. Da ni namenjen postavljanju hitrostnih rekordov, potrjuje tudi položaj voznika, ki je tipičen za takšno vrsto motornih koles. Ležerno in udob-no, z nogami naprej, s širokim krmilom in z dobro preglednostjo nad dogajanjem pred seboj in instrumenti je mogoče varno križariti predvsem po urbanih naseljih.

Sprednje teleskopske vilice so precej mehke, zadnje nihajne vilice ustrežljivo služijo tudi bolj izrazitemu vijuganju, vendarle pa motocikel, tako kot sam okvir, pretiravanja ne mara.

Testna Zvezda je bila obuta v gume Swallow(! ), ki na začetku niso vlivale pretiranega zaupanja, vendarle pa se je dvom kasneje razpršil. Oprema je bogata in kromirana. Instrument hitrosti, merilnik vrtljajev in kontrolne lučke so preprosti in pregledni, števec stanja goriva pa je nameščen tam, kjer gorivo je - na posodi za gorivo.

Videz, tehnične zmogljivosti in vsepovsod navzoči krom, so paket, ki ga dobimo za nadvse ugodno in privlačno ceno. Pa naj še kdo reče, da velikost ne šteje. Čeprav samo na videz.

Tehnični podatki

Motor: 4-taktni - enovaljni, tekočinsko hlajen, prostornina 125 cm3

Največja moč: 9, 7 kW (13, 5 KM) pri 9000 vrtljajih v minuti

Gume: spredaj 90/90-18, zadaj 130/90-15

Zavore: spredaj kolut f 276 mm, zadaj kolut f 150 mm

Mere in masa: dolžina 2240 mm, medosna razdalja 1505 mm, višina sedeža od tal 720 mm, posoda za gorivo 17, 3 l, masa suhega motocikla 160 kg

Cena: 629.000 SIT (Panadria Ljubljana)

Primož Jurman (primoz.jurman@guest.arnes.si)

  • Osnovni podatki

    Cena osnovnega modela: 629.000 SIT (Panadria Ljubljana) €
  • Tehnični podatki

    Motor: 4-taktni - enovaljni, tekočinsko hlajen, prostornina 125 cm3
    Navor: 9,7 kW (13,5 KM) pri 9000 vrtljajih v minuti
    Zavore: spredaj kolut f 276 mm, zadaj kolut f 150 mm
    Teža: dolžina 2240 mm, medosna razdalja 1505 mm, višina sedeža od tal 720 mm, posoda za gorivo 17,3 l, masa suhega motocikla 160 kg

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri