Družina Monster je velika, ponudbe pa toliko, da jih med seboj že težko ločiš. Vozil sem najšibkejšega, vozil sem najmočnejšega z oznako R in dirkaškimi komponentami za na 'pisto', zato sem 821 kar malce podcenjeval. Napaka!
Ne, nisem padel, brez skrbi. Monster srednje kategorije, ki je za sezono 2018 prenovljen, mi je namreč pokazal, da je tudi 109 'konjev' ob solidnem navoru dovolj za dobre motoristične užitke. Zdi se mi, da v poplavi motociklov in naraščanju motorne moči kar pozabim, da se lahko prijetno zabavaš tudi na zverini s 100 'konji'. Kajti bistvo se skriva v duši, in ta je pri Monstru 821 presenetljivo živahna, športna. Čeprav ima različne programe delovanja motorja in posledično tudi različen zvok motorja in ostrino pri dodajanju plina, se po tem, ko sem spoznal sladkosti progama sport (na voljo sta še urban in touring), in ob dobro delujočem ter nastavljivem sistemu proti zdrsu zadnjega kolesa, nisem več ukvarjal z drugimi nastavitvami.
Obožujem sodobno elektroniko in to, kako je tehnologija zakorakala v motociklizem. Razvoj gre hitro naprej in Ducati je med vodilnimi na svetu. S pritiskom na gumb si lahko izbereš, kako bo motocikel deloval, če si začetnik ali če se ulije iz neba, ga pustiš v mehkem programu, ko je asfalt pravi, pa srce vriska ob poslušanju bobnečega dvovaljnika. Vozne lastnosti so pri Ducatiji zelo dobro zadeli in s solidnim izborom vzmetenja in zavor naredili motocikel, ki se odlično pelje tako v mestu kot po hitrih serpentinah. Ta 821 je pravi multipraktik, ki poleg natančnosti v vožnji in paketa varnosti, ki jo prinaša vsa najnovejša elektronika, ponudi še pravi odmerek italijanskega občutka za skladnost linij in je pravi estetski balzam za oči. Na njem bi se počutil še bolje, če bi mi bil za pol številke večji, zato je prav, da povem, če sklepam po sebi, da je meja za udobno vožnjo maksimalna višina voznika 180 centimetrov. Če ste višje rasti, bo namreč treba razmisliti o Monstru 1200, ki je zajetnejši kos motocikla.
S seznama dodatne opreme bi si zagotovo tudi sam omislil športni izpuh, predvsem pa pomočnika pri pretikanju prestav, saj motor potem po dirkaško razgraja, ko se preganjaš gor in dol z menjalnikom brez uporabe sklopke.
Monster 821 je v bistvu dvoličnež, ima prijazen značaj, a zna pokazati tudi zobe. Je odličen za vsak dan, za mestno gnečo, poleti za v službo in za izlete na ovinke z dobrim asfaltom, kjer navduši s ciklistiko, sodobno elektroniko ter zavorami, ki so za ta razred nadpovprečne. Pri Ducatiju so naredili velik korak naprej tudi pri kakovosti in stroških servisa. Redni servisi so na 15, kontrola ventilov pa na vsake 30 tisočakov, ki jih pokaže odličen sodoben barvni ekran, ki je povezljiv z vašim pametnim telefonom.
Tako kot Monster lahko menja karakter, se menjajo tudi načini prikazovanja podatkov na ekranu. Od podatkov za varno vožnjo po mestu do prikazovanja vrtljajev kot pri športnih superbajkih. Vam pravim, tale Monster je pravi dvoličnež, lahko je prijazen ali pa simpatično 'žleht'.
Prodaja: | As Domžale Moto center |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 11.900 € |
Motor: | 821 cm3 , dvovaljni Testastretta 11° L-zasnove, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, elektronski vbrizg goriva, 4 ventili na valj, tri različne nastavitve elektronike delovanja motorja |
---|---|
Moč: | 80 kW (109 KM) pri 9.250/min |
Navor: | 88 Nm pri 7.750/min |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, veriga |
Okvir: | jeklen cevni |
Zavore: | spredaj dva koluta 320 mm, štiribatne radialno vpete čeljusti Brembo, zadaj kolut 245 mm, dvobatna čeljust |
Vzmetenje: | spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice 43 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilnik |
Gume: | 120/70-17, 180/55-17 |
Višina: | 785–810 mm |
Posoda za gorivo: | 17,5 l |
Medosna razdalja: | 1.480 mm |
Teža: | 206 kg |
-
Lahek, agilen in natančen v ovinkih pokaže tisto športno plat in kakovostno zasnovo. Ker ni prevelik, se dobro znajde tudi v mestu, kjer se postavlja s svojim športnim bobnenjem