V le štirih letih je Ducati Scrambler postal zelo pomemben in v času, ko je retro postalo spet moderno, prinesel Ducatiju velik uspeh. Še več, prinesel je odmik od izrazito športno ustrojene blagovne znamke, kar se je izkazalo kot prava poteza. Druga generacija Scramblerja ne prinaša revolucije, ampak malenkostne izboljšave tam, kjer so potrebne.
Motor in okvir sta popolnoma enaka in nespremenjena v primerjavi s starim modelom, le da zdaj ustrezata aktualnim predpisom oziroma normam. Pogled od blizu razkrije oblikovalske novosti, kot so novi okrasni stranski pokrovi posode za gorivo iz brušenega aluminija ter povsem nov in tudi boljši sedež, ki zdaj ponuja več udobja in je prevlečen iz materiala, ki ne drsi. Sprednja luč ima dnevne LED-luči, tudi v smerokazih najdemo LED-diode. Dvovaljni zračno-oljno hlajeni motor je obarvan črno, nova je hidravlična sklopka, ki ponuja dosti boljši občutek na ročici kot prej. Nova so tudi stikala. Nov, a še vedno zelo minimalističen je digitalni merilnik, ki podaja najbolj osnovne podatke, kot so poraba, doseg, trenutna prestava in temperatura zraka.
Nove so tudi zavore. Scrambler ima v tem razredu ta hip najboljši varnostni cornering ABS-zavorni sistem, ker je to tudi edini motocikel tega ranga s to opremo. V vožnji se takoj opazi, da je največji korak narejen pri vzmetenju. Sedi se udobneje, sprednje vilice in enojni postrani postavljen blažilnik pa zdaj bolje pobira neravnine in predvsem udarne jame. Vožnja je tudi zato bolj tekoča in uglajena. Ker ima v motorju dovolj živahnosti, je lahko tudi malo pobalinska, saj se zračno hlajeni dvovaljnik z 803 kubičnimi centimetri lepo odziva na dodajanje plina. Z njim se lahko tudi zelo adrenalinsko zapelje po ovinkih, nekoliko v supermoto slogu. To mu omogoča moč, dober navor, solidno vzmetenje in dobre cestno-terenske gume. Nekoliko se lahko zatakne le, če se na njem dva odpravita kam zelo daleč, ker ni ravno potovalnik, za krajše izlete pa vseeno bo. Prepričal nas je s svojo uporabnostjo in značajem, ki te, čeprav ni motocikel presežkov, prepriča.
Če bi iskali en motocikel za vsak dan in za različne priložnosti, bi bil zelo visoko na seznamu! V velik plus pa mu štejemo tudi to, da je zaradi nizkega sedeža, a še vedno dovolj širokega krmila dober tako za tiste motoriste in motoristke, ki imajo krajše noge, kot tudi za nekoliko višje. Tu so lepo našli kompromis za zelo širok krog uporabnikov. Čeprav je pri modelu Icon barva omejena le na rumeno in oranžno, pa lahko pri Ducatiju z originalnimi dodatki prilagodite videz lastnemu okusu. Edina stvar, ki ni več tako zelo super, je njegova cena. Ta zdaj znaša že skoraj 10 tisočakov.
Prodaja: | As Domžale Moto center |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 9.690 EUR € |
Motor: | 803 cm3, 2 ventila na valj, L-dvovaljnik, štiritaktni, zračno-oljno hlajeni, elektronski vbrizg goriva |
---|---|
Moč: | 54 kW (73 KM) pri 8.250/min |
Navor: | 67 Nm pri 5.750/min |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, veriga |
Okvir: | jekleni, cevni |
Zavore: | spredaj: 1 kolut 330 mm, 4-batne radialne čeljusti zadaj: 1 kolut 245 mm, 1-batna čeljust, cornering ABS-standardno |
Vzmetenje: | spredaj USD-vilice, zadaj alu nihajka, enojni blažilnik |
Gume: | spredaj 110/80 r18, zadaj 180/55 r17 |
Višina: | 798, 778 (nizek sedež) |
Posoda za gorivo: | 13,5 l |
Teža: | 185 kg |
-
Brez dvoma je to eden od najbolj vsestranskih in uporabnih motociklov nasploh! To, da so jih v štirih letih prodali 55.000, priča o tem, da se danes radi vozimo z motociklom, ki je po velikosti prav zelo širokemu krogu motoristk in motoristov. Kdor želi preprosto sproščeno uživati in ne išče ekstremov, bo v njem našel dobrega partnerja.