Če bi Reno Raines motocikel res potreboval za akcijske vožnje in preganjanje zločincev, bi prej izbral vse drugo kot Harleya. Ampak Renu ni mar za superšportne vozne lastnosti, pomemben je imidž.
Harley Davidson je v očeh današnjega povprečnega motorista težak, neroden in počasen. Rajši imamo prijetne ‘nakede’, divje superšportnike in igrive supermote. Ampak, če verjamete ali ne, uživati se da tudi počasi. In tako nam je (počasi) pod kožo zlezel tudi novi Harley.
Street Bob je preprost in najbolj egoističen novinec v skupini Dyna. Egoističen zato, ker boste za sedlastim voznikovim sedežem našli le še zajeten kovinski blatnik, ki pokriva zadnjo, 160 milimetrov široko pnevmatiko. Tako je, Bob je brez zadnjega sedeža namenjen le ugajanju vozniku. Zelo vpadljivo na tem motociklu je visoko krmilo, ki je eleganten podaljšek prednjih vilic - obvezno vse v svetleči kovini, se razume. Agregat ima v dveh valjih dober liter in pol prostornine, kar obljublja ogromno navora.
Sicer spoštljiv položaj voznika ni ravno priročen, ko je treba teh 300 kilogramov premikati po parkirišču. Ko obrnemo ključ, ki se skriva v kontaktni ključavnici, skriti na okvirju spredaj desno pod krmilom, se dotaknemo gumba za zagon. Harley se značilno strese in se iz dveh ravnih izpuhov oglasi z globokim basom. Menjalnik gre v prvo prestavo težko brez glasnega poka, potem pa se lahko elegantno odpeljemo. In pridevnik elegantno lepo opiše vožnjo, ki Harleyju najbolj ustreza. Vse poteka mehko in počasi. Prestavljati je najbolje pri čim nižjih vrtljajih, saj je takrat zvok najbolj ‘harlijevski’, vibracije pa so najprijetnejše. Vibracije prijetne? Ja, to niso nadležni tresljaji, zaradi katerih bi imeli po koncu ‘seanse’ mravljinčaste ude.
Ob taki vožnji ugotoviš, da 300 kilogramov niti ni tako veliko, da dvovaljnik precej stare zasnove prav prijetno vleče in da bi bile boljše zavore mogoče že nevarne. Ker pa večino današnjih motoristov take stvari motijo, ostaja Harley namenjen redkim posebnežem, ki se radi vozijo … drugače.
Harley Davidson FXDB DYNA Street Bob
Cena testnega vozila: 13.400 EUR
Motor: 4-taktni, dvovaljni, zračno hlajen, 1.584 cm3, elektronski vbrizg goriva
Največja moč: n.p.
Največji navor: 123 Nm pri 3.125 vrt/min
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, jermen
Gume: spredaj 100/90 R19, zadaj 160/70 R17
Zavore: spredaj kolut, štiribatne čeljusti, zadaj kolut, dvobatna čeljust
Medosna razdalja: 1.630 mm
Višina sedeža od tal: 655 mm
Posoda za gorivo: 17, 8 l
Barva: kovinska, črna, mat črna, rdeča, modra
Zastopnik: Nova Motolegenda, d.o.o., Zaloška 171, 1000 Ljubljana, www.motolegenda.si
Hvalimo in grajamo
+ klasični videz
+ kar je videti kot kovina, to tudi je
+ navor
- okornost
- zavore
- dolga ročica plina
Matevž Hribar, foto: Saša Kapetanovič
Cena testnega modela: | 13.400 EUR € |
---|
Motor: | 4-taktni, dvovaljni, zračno hlajen, 1.584 cm3, elektronski vbrizg goriva |
---|---|
Navor: | 123 Nm pri 3.125 vrt/min |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, jermen |
Zavore: | spredaj kolut, štiribatne čeljusti, zadaj kolut, dvobatna čeljust |
Višina: | 655 mm |
Posoda za gorivo: | 17,8 l |
Medosna razdalja: | 1.630 mm |