Specialka

10. 4. 2020 | Peter Kavčič
Deli

Stroj, ki je namenjen za zabavo in dirke na najvišji ravni. Serijski motocikli za hard enduro so povsem kos težkim preizkušnjam, ko pa govorimo o najbolj ekstremnih terenih, je za zaščito motocikla in predvsem, da te ta pripelje do konca, treba uporabiti ustrezno zaščito.

S to mislijo smo skupaj z zastopnikom in trgovcem motociklov Husqvarna MotoXGeneration sestavili dirkalnik, ki je kos najbolj zahtevnim preizkušnjam. Za osnovo smo vzeli odlično TE 250, enduro specialko, ki nas je na testiranju na Slovaškem navdušila z lahkotnostjo, izredno dobro in natančno vodljivostjo ter motorjem, ki kljub zgolj 250-kubičnim centimetrom prostornine in štiritaktni tehniki zmore dovolj moči in navora, da gre z njim po terenu zelo hitro. Za malenkost več moči, predvsem pa za še izboljšan navor, ki prinaša več prožnosti v motorju, smo Husqvarno opremili z najnovejšim dušilcem Akrapovič, ki je tudi lažji od originalnega in zaradi posebne inovativne tehnologije izdelave tudi bolj odporen proti udarcem.

Za boljši stik z motorjem in kontrolo smo namestili lahke stopalke iz loksiranega aluminija z boljšim oprijemom ter prestavno ročico in ročico zadnje zavore iz aluminija in z dodatki za boljši oprijem. Ne moremo tudi mimo R-Techove zaščite za roke, motorja, sprednjega in zadnjega zavornega koluta ter zaščite 'vage' zadnjega vzmetenja, ki se ne poškoduje, tudi če na silo priletiš v skalo ali hlod.

V vožnji si Husqvarna zasluži čisto petico, ta trenutek je izmed vseh enduro motociklov, ki sem jih vozil, to serijsko najbolje opremljen in dodelan motocikel ter je za uživanje in rekreativno uporabo idealen. Ker ni težak v rokah in ker vzmetenje vrhunsko opravi svojo nalogo, je kirurško natančen ter zabaven tudi pri večjih hitrostih, kjer preseneča z močjo kljub manjši prostornini. Po več urah vožnje voznika utrudi manj kot 450- ali 500-kubični stroj, v rokah dobrega voznika pa tudi hiter krog na motokros stezi ali enduro specialu ni težko narediti. Edina prava bolečina je cena, ki že v osnovi znaša skoraj 11 tisočakov, z vso opremo pa jo seveda tudi preseže. 

Osnovni podatki
Prodaja: MotoXgeneration
Cena osnovnega modela: 10.869 €
Cena testnega modela: 11.922 €
Tehnični podatki
Motor: Motor: 4-taktni, enovaljni, DOHC, tekočinsko hlajeni, gibna prostornina (cm3): 249,9
Moč: n.p.
Navor: n.p.
Zavore: spredaj kolut 260 mm, zadaj kolut 220 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP Xplor 49 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilnik
Gume: 90/90-21, 140/80-18
Višina: 950 mm
Posoda za gorivo: 9 litrov
Medosna razdalja: n.p.
Teža: 105,5 kg (s tekočinami brez goriva)
Hvalimo in grajamo
odlično vzmetenje
ergonomija
vozne lastnosti, lahkotna vodljivost
motor, menjalnik, elektronika
kakovost izdelave, komponente
cena osnovnega in testnega modela
Končna ocena
  • Husqvarna FE je stroj, na katerem se boste najhitreje največ naučili, z dodatno opremo z našega izbora pa je pripravljen tudi na ekstremne podvige.