Husqvarna Te 610

4. 1. 2007 | Peter Kavčič
Deli

Naš supertest je na polovici. Številka na merilniku prevoženih kilometrov znaša 7.183 kilometrov in čas je, da naredimo polletno bilanco.

Znova se nam je pokazalo, da so enduro motocikli lahko zelo uporabni v vsakodnevnem življenju. Seveda ne govorimo o hard enduro specialkah, ki so pravzaprav športno orodje za fitnes v naravi, ampak o ’dual’ enduro motociklih, kot je naša supertestna Husqvarna Te 610.

Kar malce dvomimo o tem, da so inženirji pri MV Agusti, kjer izdelujejo take Husqvarne, predvideli vse to, kar smo mi počeli z njo v zadnjih šestih mesecih. Vozili smo se vsakodnevno v službo, prekrižarili Istro po njenih najbolj pozabljenih poteh, kolovozih in stezicah, z njo smo bili celo v Toskani, naredili pa smo tudi kup izletov po Sloveniji in okolici.

Na daljših izletih se je pokazalo, kako prav lahko pride 12-litrska posoda za gorivo, v kateri zlepa ne zmanjka goriva. Ob normalni enduro vožnji, torej na mešanici asfaltnih cest, kolovoznih poti in makadamov, se je pokazalo, da Husqvarno resneje ’zažeja’ šele po štirih urah.

Najlepše je Husqvarno opisal David Stropnik (novinar na POPTV in avanturist), ki je za dober mesec dni ’zadolžil’ našo supertestnico: »Motocikel seveda ni hard enduro stroj in ni športni potovalnik, je pa vse vmes. Pretežno sem se vozil po makadamih kolovozih. Fino je, ker ni tako brutalen. Lahko se voziš ves dan, priplezaš, kamor hočeš, lahko pa se zapelješ tudi na morje.«

Pri 7.000 kilometrih smo opravili tudi prvi večji redni servis. Pri Zupin Moto Sportu, d. o. o., iz Lemberga so zamenjali olje, filter olja in drobni material. Z delom vred je račun znašal 83, 5 evra.

V tem času smo zamenjali tudi prvi komplet gum. Serijske Pirellijeve cestno-terenske gume smo obrabili do konca, na Excelova platišča pa namestili Dunlopove hard enduro gume D 908 s homologacijo FIM. To seveda pomeni le dvoje: da se za Husqvarno sezona kljub hladnejšemu vremenu še ni končala in da se bomo več vozili po makadamih in kolovozih.

Podrobno poročilo o tem, kako smo preživeli november, december in januar, pa bo sledilo, takoj ko bomo lahko v celoto strnili dovolj vtisov. No, čar enduro motociklov, medtem ko so drugi parkirani z odjavljenimi registracijami na zimskem počitku, je še v tem, da za nas sezona še kar traja. Kdaj ste se nazadnje vozili 12 mesecev skupaj? In verjemite, v gozdu ni prav nič mrzlo, ko se je treba potruditi v kakšen strm klanec.

Še to: v Toskani je naša uboga Husqvarna doživela en manjši padec pri hitrosti 70 kilometrov na uro. Voznik jo je odnesel le z odrgnjenim komolcem, zamenjali pa so krmilo (znamka TAG, standardne mere – www.kermavner-sport.si) in ročico sklopke (16, 5 evra).

Tehnični podatki Husqvarna TE 610

Motor: 4-taktni, enovaljni, tekočinsko hlajen, 576, 28 cm3, 39 kW (54 KM) pri 7.000/min, 52, 5 Nm pri 6.500/min, uplinjač Keihin 41, el. zagon

Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Vzmetenje: spredaj nastavljive hidravlične teleskopske vilice (USD), zadaj enojni nastavljivi hidravlični blažilnik

Gume: spredaj 90/90 R21, zadaj 140/80 R18

Zavore: spredaj 1 x kolut premer 260 mm, zadaj kolut premera 220 mm

Medosna razdalja: 1.505 mm

Višina sedeža od tal: 940 mm

Posoda za gorivo: 12 l

Suha masa: 140 kg

Cena testnega vozila: 7.677 evrov

Zastopnik: Zupin Moto Sport, d. o. o., Lemberg 48, Šmarje pri Jelšah, tel. št.: 041/523 388

Hvalimo

  • vsestranska uporabnost
  • sezona se za nas in TE 610 kljub mrazu še ni končala
  • presenetljivo uporabna je na terenu
  • poceni vzdrževanje in poceni nadomestni deli
  • kakovostna izdelava

Grajamo

  • pregorela žarnica in varovalka (to se je zgodilo le enkrat)

Peter Kavčič

Foto: Matej Medemovič, Peter Kavčič

Osnovni podatki
Cena testnega modela: 7.677 evrov €
Tehnični podatki
Motor: 4-taktni, enovaljni, tekočinsko hlajen, 576,28 cm3, 39 kW (54 KM) pri 7.000/min, 52,5 Nm pri 6.500/min, uplinjač Keihin 41, el. zagon
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Zavore: spredaj 1 x kolut premer 260 mm, zadaj kolut premera 220 mm
Vzmetenje: spredaj nastavljive hidravlične teleskopske vilice (USD), zadaj enojni nastavljivi hidravlični blažilnik
Višina: 940 mm
Posoda za gorivo: 12 l
Medosna razdalja: 1.505 mm
Teža: 140 kg