Tam, kjer murke cveto tam, kjer ptički pojó, v lepi Dragi . . Ne, niste se zmotili, v rokah ne držite glasila o narodnozabavni glasbi, ampak bencinsko obarvano revijo. Čemu potem tak naslov? Vozili smo motocikel, ki nas je na čudovit način popeljal na romantično podeželje.
Seveda gre (kot ste verjetno opazili na fotografijah) za povsem novo Husqvarno TE 610, motocikel, ki je na trg prišel z malenkostnim časovnim zamikom, takoj za sestrsko supermoto izvedbo SM 610. O tej smo že veliko pisali. Najprej kot Test in tehnika (AM 15) ter primerjalni test supermoto motociklov (AM 20), kjer smo SM 610 celo ovenčali s krono zmagovalca in ji prisodili najvišjo možno oceno 5. Torej TE 610, novi Husqvarnin enduro, ki ga uvrščajo v skupino ’dual’, kar bi po naše pomenilo ’malo na cesto, malo na teren’, ne bi mogel imeti boljše popotnice v svet.
Ima povsem nov agregat (ta je enak kot pri SM 610) s 576 cm3, kar 54 KM, z učinkovitim mazanjem (dvojna oljna črpalka) in gredjo za dušenje tresljajev, ki opravlja odlično delo (na motociklu ni nobenih tresljajev). Motor je naravnost fantastičen in učinkovit tako na cesti kot na terenu. Svojo živahnost nakazuje tudi z vzpenjanjem na zadnje kolo med odločnim dodajanjem plina, zaradi česar je tudi sila zabaven.
Na cesti med ovinki ga bo prehitel le supermoto, tako okreten in lahkotno vodljiv je. Vse do 140 km/h, kjer pa višina in pokončna drža voznika naredita svoje, saj je zračni upor pri tako veliki hitrosti prevelik. Toda kdor misli voziti pri tako velikih hitrostih, že v samem začetku ni sedel na pravi motocikel. Enovaljni enduro je namenjen uporabi v mestu, na podeželskih cestah, za vsakodnevno uporabo, ’skakanje’ po opravkih in seveda na terenu.
Na makadamu, pa tudi v blatu se Husqvarna izkaže s svojimi kakovostnimi komponentami. Plastika je neprebojna, aluminijasto krmilo s prečko odlično, platišča z naperami močna, vzmetenje (nastavljive Marzocchijeve vilice USD in nastavljiv blažilnik Sach) in zavore (Brembo) pa enaki kot pri hišnih hard enduro motociklih.
Za malo več kot 1, 8 milijona ponuja veliko (tudi dveletno garancijo); res je, pri nas boste našli tudi cenejši motocikel, ki je na cesti uporabnejši, a vam niti v sanjah ne more ponuditi toliko, kot ponudi Husqvarna na terenu.
Husqvarna TE 610
Cena testnega vozila: 1.839.600 SIT
Tehnični podatki
Motor: 4-taktni, enovaljni, tekočinsko hlajen, 576, 28 cm3, 39 kW (54 KM) pri 7.000 vrt/min, 52, 5 Nm pri 6.500 vrt/min, uplinjač Keihin 41, el. zagon
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Vzmetenje: spredaj nastavljive hidravlične teleskopske vilice (USD), zadaj enojni nastavljivi hidravlični blažilnik
Gume: spredaj 90/90 R21, zadaj 140/80 R18
Zavore: spredaj 1 x kolut premer 260 mm, zadaj kolut premera 220 mm
Medosna razdalja: 1.505 mm
Višina sedeža od tal: 940 mm
Posoda za gorivo: 12 l
Suha masa: 140 kg
Zastopnik: Zupin Moto Sport, d. o. o., Lemberg 48, Šmarje pri jelšah, tel: 041/523 388
Hvalimo in grajamo
+ uporabnost
+ motocikel za avanturiste
+ moč motorja
+ vozne lastnosti
- končna hitrost je omejena z zračnim uporom in gumami
Motor: | 4-taktni, enovaljni, tekočinsko hlajen, 576,28 cm3, 39 kW (54 KM) pri 7.000 vrt/min, 52,5 Nm pri 6.500 vrt/min, uplinjač Keihin 41, el. zagon |
---|---|
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, veriga |
Zavore: | spredaj 1 x kolut premer 260 mm, zadaj kolut premera 220 mm |
Vzmetenje: | spredaj nastavljive hidravlične teleskopske vilice (USD), zadaj enojni nastavljivi hidravlični blažilnik |
Višina: | 940 mm |
Posoda za gorivo: | 12 l |
Medosna razdalja: | 1.505 mm |
Teža: | 140 kg |