Test: Kymco MXU 700 EPS T3Najboljši Kymco

Tajvanski proizvajalec s skoraj 60-letno tradicijo ima v svoji ponudbi štirikolesnikov za evropski trg štiri adute. Medtem ko se v Sloveniji na novo postavlja, smo zajahali kar tistega največjega, najboljšega in seveda najdražjega. A v nasprotju s pričakovanji cena za MXU 700 EPS T3 ostaja zmerna, saj stane malo čez 10 tisočakov.

Najboljši Kymco (foto: Kavčič) Kavčič
26. 5. 2020

Ugotavljam, da je prav razmerje med ceno in tem, kar ponuja, eden od močnih adutov tega ATV. Hkrati sem imel na testu tudi za eno stop­njo manj opremljen in 'fensi' ATV, ki se od tega razlikuje po nekoliko bolj osnovni opremi in homologaciji za enega. Ta je cenovno še bolj zanimiv, saj MXU T3 stane 8.490 evrov. Kratica na koncu imena pomeni, da ima servoojačevalnik krmila in prek zahtevnejšega terena ni treba imeti toliko moči v rokah. Poganja ga 694,6-kubični enovaljnik, ki je dovolj močan (45 KM v odprti izvedbi), da je lahko vožnja po makadamskih cestah zelo zabavna.

V ovinke gre sicer tudi počez, a to je zaradi na udobje naravnanega vzmetenja že priganjanje do meja. V ovinku, sploh če na njem sedita dva, bo sicer drsel bočno, a pri tem nos rad uhaja iz ovinka. Več veselja ponudi pri bolj panoramski vožnji, kjer pa se izkažejo lepo odmerjen prostor za voznika in sovoznika, zelo udoben sedež in vzmetenje, ki zelo lepo požira neravnine. Na ekstremnem terenu, prek skal in globokih kolesnic pa ne okleva in pride tako rekoč povsod, in to z veliko mero zanesljivosti in dobrim občutkom varnosti.

Da ne gre za tajvansko igračo, ampak za delovni stroj, sem preizkusil tudi v zelo strmem klancu, kjer sem poleg štirikolesnega pogona vklopil še reduktor in zaporo diferenciala. Pohvaliti moram tudi vitel, ki je del paketa in je brez težav s poti umaknil podrto posušeno smreko s premerom debla okoli 30 cm. Tudi vlečna kljuka ni za okras, ampak brez težav potegne v klanec prikolico drv. Udobno sedenje za širokim krmilom kar kliče po potovanju in raziskovanju odročnih poti, 21 litrov goriva pa tudi zadostuje za več ur vožnje po gozdnih poteh.

Pohvaliti moram še velik vodotesen predal pred voznikom z možnostjo polnjenja telefona in manjši predal s ključavnico ter ne nazadnje velik prtljažnik spredaj in zadaj.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: Pleško Cars, Brezovica
    Cena osnovnega modela: 10.199 EUR €
    Cena testnega modela: 10.199 EUR €
  • Tehnični podatki

    Motor: 694,6 cm³, enovaljni, tekočinsko hlajen
    Prenos moči: samodejni menjalnik CVT, pogona na zadnja kolesa in na vse štiri kolesa, vzvratna prestava, reduktor, zapora diferenciala
    Okvir: jeklen cevni
    Zavore: spredaj 2-krat disk, zadaj 2-krat disk
    Vzmetenje: spredaj in zadaj posamično vpetje koles, A-nihajne roke
    Gume: spredaj 26 x 8-14, zadaj 26 x 10-14
    Višina: 900 mm
    Posoda za gorivo: 21 l
    Teža: 375 kg (suha)
Hvalimo in grajamo
vzmetenje je naravnano na udobje, kar se pozna pri športni vožnji
zelo dobre terenske zmogljivosti
nezahteven za uporabo, zelo udoben tudi za dva
sodoben videz
bogata in kakovostna oprema
cena
Končna ocena

Zelo soliden ATV, ki je lahko delavni stroj, lovski pripomoček ali preprosto igrača za zabavo. Prepriča z dobro ceno, bogato opremo in modernim videzom ter udobjem.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri