Ko je bil motociklizem še romantičen in ko nismo vihali nosu zaradi malenkostno prenizkega krmila ali ker se eden od japonskih inženirjev ni pravilno odločil glede postavitve stopalk ali morda zaradi značaja, kakršnega naj bi imel pogonski agregat. Ta Moto Guzzi je iz časov, ko so Japonci šele začeli izdelovati dobre motocikle in ko je italijanska motoindustrija cvetela.
To je spomin na dobre čase, ko si po motociklu hrepenel, ga sanjal in dal vse, da si ga lahko imel. Kdor to razume, bo razumel tudi, če napišemo, da V7 Cafe Classic ni popoln motocikel, daleč od tega, ampak s tem ni nič narobe! Pravzaprav mora biti tak, kot je. Italijani so očitno dobro prebrskali arhive in za nasvet povprašali tiste stare mačke, ki se še spominjajo teh časov.
Da je motoristu moderne dobe tak izdelek všeč, mora doživeti miselni preskok v dojemanju sebe, svojega motocikla in tega, kaj je dobra nedeljska fura.
Če do skrajnosti zbanaliziramo dejstva, je tale Guzzi pravzaprav pravi za vse, ki so se do zdaj vozili na čoperjih in bi radi nekaj novega. Zelo verjetno bo zanimiv tudi za vse, ki so se v motoristični družbi dokazali z rekordnimi dosežki na lokalnih cestah in so doumeli, da superšportniki pač ne spadajo več na navadne ceste. Kajti ko sedeš na motocikel, kot je V7 Cafe Classic 750, te nihče več ne vpraša, kakšno povprečno hitrost si imel od Ljubljane do kave v Portorožu.
Kdor ima Guzzija, javno pokaže, da je pravi motorist po duši, ki se zaveda zgodovine in korenin ter izjemnega vpliva te znamke na motociklizem.
Integralna čelada je tu napaka, treba bo seči po odprti 'jetki' in natakniti sončna očala, se obleči v džins in usnjeno jakno ter na roke natakniti kratke usnjene rokavice.
In kako naj se potem peljem 200 km/h, bo vprašal kak nevednež. Nikakor, idealna hitrost za tega Guzzija je med 90 in 120 km/h, tisto, da zmore nekaj prek 160 km/h največje hitrosti, pa je bolj za dodatek. Motocikel je namreč narejen za umirjeno in uživaško pohajkovanje po ulicah od 'kafiča' do 'kafiča' ali za prijeten nedeljski izlet. Da ob obilici kroma in lepo izdelanih detajlih v slogu motocikov iz 70. let Guzzi pritegne poglede nase, kamorkoli pride, pa ni treba posebej poudarjati.
Dvovaljnik zmore dovolj, predvsem pa navduši z značilnim zvokom, ki boža ušesa in motoristično dušo. Medtem ko k oblikovanju, agregatu in vzmetenju nimamo pripomb, pa žal ne moremo mimo nekoliko preslabotnih zavor – dodaten kolut spredaj mu res ne bi škodil in zanj bi požrli tudi malce manj izviren dizajn. No ja, pa menjalnik bi lahko bil natančnejši in predvsem hitrejši.
Po drugi strani pa je kardan zakon, kromane napere ob kromu na platiščih so že moto fetiš in sedež, ja, ta je ob 'povešenem' krmilu pika na i na tej oživljeni klasiki.
Če ste se odločili, da boste začeti uživati v lagodni in prijetni vožnji, ter vam tradicija nekaj pomeni, je lahko ta motocikel dobra izbira.
Moto Guzzi V7 Cafe Classic 750
Cena osnovnega modela: 8.790 EUR
Cena testnega vozila: 8.790 EUR
Motor: dvovaljni V 90°, štiritaktni, zračno hlajeni, 744 cm? , elektronski vbrizg goriva.
Največja moč: 35, 5 kW (48 KM) pri 6800 /min.
Največji navor: 54, 7 Nm pri 3.600/min.
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, kardan.
Okvir: dvojna kletka iz jeklenih cevi.
Zavore: spredaj kolut ? 320 mm, 4-batne čeljusti, zadaj kolut ? 260 mm, enobatna čeljust.
Vzmetenje: spredaj nastavljive teleskopske klasične vilice ? 40 mm, zadaj aluminijasta nihajka z dvema blažilnikoma z nastavljivostjo prednapetosti.
Gume: 100/90-18, 130/80-17.
Višina sedeža od tal: 805.
Posoda za gorivo: 17 l + rezerva.
Medosna razdalja: 1.585 mm.
Teža: 182 kg.
Zastopnik: Avto Triglav, d. o. o., www.motoguzzi.si.
Hvalimo in grajamo
+ prožnost agregata
+ pozornost do detajlov
+ neminljiv videz
+ verodostojna kopija legende iz zlate dobe motociklizma
+ zvok motorja
+ močan značaj
+ ugodno financiranje 50 %/50 %
- skopo udobje za vožnjo v dvoje
- počasen menjalnik
- zavore bi lahko bile malce zmogljivejše
Peter Kavčič
foto: Aleš Pavletič, Boštjan Svetličič
Cena osnovnega modela: | 8.790 EUR € |
---|---|
Cena testnega modela: | 8.790 EUR € |
Motor: | dvovaljni V 90°, štiritaktni, zračno hlajeni, 744 cm³, elektronski vbrizg goriva. |
---|---|
Navor: | 54,7 Nm pri 3.600/min. |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, kardan. |
Okvir: | dvojna kletka iz jeklenih cevi. |
Zavore: | spredaj kolut Ø 320 mm, 4-batne čeljusti, zadaj kolut Ø 260 mm, enobatna čeljust. |
Vzmetenje: | spredaj nastavljive teleskopske klasične vilice Ø 40 mm, zadaj aluminijasta nihajka z dvema blažilnikoma z nastavljivostjo prednapetosti. |
Višina: | 805. |
Posoda za gorivo: | 17 l + rezerva. |
Medosna razdalja: | 1.585 mm. |
Teža: | 182 kg. |