BMW-jev 'sedemstotak' je terenec po duši. Bavarci s tem nezahtevnim motociklom vzgajajo nove rodove motoristov, ki naj bi pozneje posegli po njihovem prodajnem adutu, jep, (legendarni) klasiki 1200 GS.
Dizajnersko osveženi stroj je naslednik modela F 650 GS, ki je pridobil nekoliko prostornine. Oznaka terenski izhaja kar iz njegovega imena, sicer pa so ga Nemci namenili motoristični kohorti ljudi, ki na terenu niso ravno doma, jih pa kdaj zamika, da bi se tja podali na zmerno ekskurzijo. Bolj kot z resnim namenom iskanja terenskih adrenalinskih užitkov takšni motoristi raje uživajo na cesti, pri tem pa jim je všeč tak 'avanturistični' videz. Če drugega ne, kolesa iz litega aluminija brez naper niso ravno prva izbira 'terenašev', mar ne?! Kot je pri bavarski hiši v navadi, ga ponujajo v treh različicah: standardni, Rally in Rally LS, ki se razlikujejo po naboru opreme. Ob tem se lahko igrate kot z lego kockami in posameznim različicam dodajate morje dodatne opreme, kot je to že v navadi pri modro-belih. Ja, na voljo je tudi model F 800 GS; to je večji, resnejši in močnejši brat sedemstotaka, ki ga boste prepoznali po naperjenih kolesnih obročih.
Nizek in visok
Hja, v redakciji smo imeli na testu oba, 'osemstko' je krivil kolega Peter, jaz pa sem s 'sedemstko' ostal v varnem zavetju asfalta. In temu na cesti ne manjka pravzaprav nič. Je spodoben motocikel srednjega razreda. Z vzporednim dvovaljnikom ni sicer tipični predstavnik BMW-ja, a dovolj trpežen, robusten, a hkrati dovolj svežega dizajna, da utegne navdušiti tako motoristke kot motoristke. Tistim s kakšnim kilometrom več se sicer utegne utrniti ideja, da je to motocikel brez presežkov, a pozor, prav to je njegova prednost. Vozljiv, nezahteven za vsakodnevno uporabo, za potep med vikendom in za poletni pobeg na Jadran. Tudi v paru. Njegova tehnika je dovolj preizkušena, da vas ne bo pustila na cedilu, hkrati pa že v osnovni različici (ABS, ESA) dovolj sodobna in napredna. Na voljo je tudi znižan, za tiste s krajšimi nogami, ali 'zadušen' na 35 kW, za začetnike.
besedilo: Primož Jurman, foto: Sašo Kapetanovič
Prodaja: | BMW Motorrad Slovenija |
---|---|
Cena testnega modela: | 9.500 EUR € |
Motor: | 798 cm3, dvovaljni vrstni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, elektronski vbrizg goriva, štirje ventili na valj |
---|---|
Moč: | 55 kW (75 KM) pri 7.300/min |
Navor: | 77 Nm pri 5.300/min |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, veriga |
Okvir: | jeklen cevni |
Zavore: | spredaj dvojni kolut 300 mm z dvobatno čeljustjo, zadaj kolut 265 mm, enobatna čeljust, ABS |
Vzmetenje: | spredaj teleskopske vilice 41 mm, zadaj sredinska vzmetna noga |
Gume: | 110/80-19, 140/89-17 |
Višina: | 820 mm (790 mm, 765 mm, 835 mm) |
Posoda za gorivo: | 16 l (4 l rezerve) |
Teža: | 186 kg |