Peugeot Vivacity 50

Lev. Znak moči in najvišje oblasti. Kot zodiakov peti element zavzema sredino poletja in je izraz veselja, nepotrpežljivosti, plemenitosti in ponosa. Izpolnila se mi je želja, da ga vsaj enkrat »vzamem v svoje roke.«

6. 9. 2001

Saj ne rečem, da sem obsedena s tem, kar piše v »starih astroloških bukvah«, ampak … Lev je tisti, ki hoče biti vedno prvi, rad se sonči v občudovanju drugih in ne prenese kritike. Gorje tistemu, ki ga poskuša pogladiti proti dlaki. Mera ambicioznosti je visoka. V tem sva si podobna, zato je tekmec. Želim ga imeti v oblasti. Dobila sem leva. Modrega leva. Slišal je na ime Vivacity. Začelo se je štirinajst dni nadvlade.

»Zavito« oblikovan Vivacity ponuja ugodje, ki bo še tako nezaupljivega voznika naredilo »domačega«. Širok in udobno izdelan sedež bo dodal piko na i in skupaj z najboljšim prijateljem (prostora je dovolj za oba) se boste lahko popeljali na izlet. Pri Peugeotu so poskrbeli tudi za kar velik prostor pod sedežem, ki je namenjen shranjevanju čelade.

Oblika skuterjevega vratu je čudovita. Lepo zlite linije so odsev novega tisočletja, in ko s pogledom sledimo vse do vrha, navdušenje doseže vrhunec. Lepo. Digitalna armaturna plošča je izredno pregledna, in ko ponoči svetijo le zvezde in merilniki, zares zažigaš. Ura - da ne zamudiš na zmenek, količina goriva - da ne obstaneš na pločniku, in število prevoženih kilometrov - da vidiš, koliko osvajalnih pohodov si že napravil, so podatki, ki jih sporoča najnovejša tehnologija. Malce zmede je sprva povzročil merilnik količine goriva. Polno črtic, pa se znajdi. A kmalu je bilo vse jasno: v trenutku, ko začne utripati zadnja, največja, je bolje, da že iščeš bencinsko postajo.

Svetila niso le lepa na pogled, ampak izstopa tudi njihova funkcionalnost. Med nočno vožnjo kratke, še zlasti pa dolge luči zagotavljajo dober pregled, tako da vas tudi kak zajec, ki hiti k »ljub'ci na vas«, ne more presenetiti. Pogled nazaj rahlo ovira športna oblika ogledal, ki so malce premajhna. V paket navdušenja spada še sklop svetil.

Nadpovprečno pospeševanje

Dobro vodljivost zagotavlja že masa, saj »suhih« 81 kilogramov ni težko nadzirati. Tudi vzmetenje prispeva k udobni in varni vožnji, še posebno v ovinkih. Previdnost kljub temu ni odveč.

Pospeševanje je, v primerjavi z drugimi člani družine 50-kubičnih motociklov, nadpovprečno. Do izraza pride »levja« brutalnost, ki pa se umiri, ko kazalec doseže 50 km/h.

Vivacity je res zabaven. Neproblematičen pri vžigu, dobro vodljiv in lepih barv. Glede estetike in tehnike nimam pripomb. Saj res, lev je. No, naj mu bo. Pa saj … ubogal je, pil je malo … spremenil me je. Na njem sem se počutila kot moderna plemkinja, ki se damsko vozi po ulicah in privablja poglede. Konec koncev: tale »levček« mi je dal veliko. V domišljiji tudi plemiški naziv. Levjesrčna. Maja Levjesrčna.

Cena: 1.414, 34 EUR (Avtohiša Class, d. d.)

Tehnični podatki

Motor: 1-valjni - 2-taktni - zračno hlajen - lamelni ventil - vrtina in gib 40 × 39, 1 mm - uplinjač s samodejnim čokom - ločena oljna črpalka - elektronski vžig - električni in nožni zaganjalnik

Prostornina: 49, 1 cm3

Največja moč: moč 3, 5 kW (4, 8 KM) pri 7000 vrt/min

Največji navor: ni podatka

Prenos moči: samodejna centrifugalna sklopka - samodejni brezstopenjski menjalnik - jermenski/zobniški prenos na kolo

Okvir: enojen jeklen cevni, spredaj teleskopske vilice USD, zadaj motor kot nihajna roka, blažilnik

Gume: spredaj 120/70-12 in zadaj 130/70-12

Zavore: spredaj enojne kolutne zavore premera 190 mm in zadaj bobnaste zavore premera 110 mm

Mere in masa: dolžina 1740 mm - širina 700 mm - medosna razdalja 1140 mm - višina sedeža od tal 800 mm - posoda za gorivo 6 l - masa (tovarna) 81 kg

Naše meritve

Pospeški:

Na tipskem klancu (naklon 24 %; 0-100 m): 26, 9 s

Na ravni cesti (0-100 m): 13, 96 s

Poraba: 3, 4 l/100 km

Masa s tekočinami in orodjem: 91 kg

Naša ocena: 4/5

Maja Susman

Foto: Uroš Potočnik

  • Tehnični podatki

    Motor: 1-valjni - 2-taktni - zračno hlajen - lamelni ventil - vrtina in gib 40 × 39,1 mm - uplinjač s samodejnim čokom - ločena oljna črpalka - elektronski vžig - električni in nožni zaganjalnik
    Navor: ni podatka
    Prenos moči: samodejna centrifugalna sklopka - samodejni brezstopenjski menjalnik - jermenski/zobniški prenos na kolo
    Okvir: enojen jeklen cevni, spredaj teleskopske vilice USD, zadaj motor kot nihajna roka, blažilnik
    Zavore: spredaj enojne kolutne zavore premera 190 mm in zadaj bobnaste zavore premera 110 mm
    Teža: dolžina 1740 mm - širina 700 mm - medosna razdalja 1140 mm - višina sedeža od tal 800 mm - posoda za gorivo 6 l - masa (tovarna) 81 kg

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri