Podaljšan test motocikla je namenjen tudi temu, da ga lahko preizkusijo različni vozniki in voznice. Eden od takšnih je prav gotovo naš Maks, ki s svojimi 198 centimetri višine in 103 kilogrami spada v kategorijo košarkarjev na motociklih. Vsekakor čisto nasprotje naše Katje, ki je kot motoristka podala svoje prvo mnenje. Kaj je zapisala Katja, si lahko preberete v prvem delu testa Suzuki V-Strom 250.
Iz čistega 'firbca', kako se bo znašel za krmilom Suzukijevega V-Stroma 250, smo mu ga porinili v roke z besedami: »Preizkusi, zapelji se in povej tako, kot misliš iz prve roke.« Tule je njegov zapis vsekakor popolnega ekstrema na tem motociklu, ki je sicer namenjen začetnikom in tistim bolj nizke rasti: »Moje običajno enosledno vozilo, ki ga vozim, je Yamaha Drag Star 1.100. Na dopustih pa po navadi maksi skuterji do 250 ccm.
Po moji prvi izkušnji s tem malim potovalnim endurom moram reči, da sem bil sprva malo skeptičen glede motorja in nizke prostornine. Hitro se zavrti in pretika (lahko) do najvišje prestave, pri tem pa ni neke visoke hitrosti. Potem sem pa 'pogruntal', da ga je treba za kaj več pognati v visoke vrtljaje. Potem pa tudi gre in lepo zapoje ter doseže povsem spodobno hitrost (pri mojem Drag Starju recimo tega ni).
Motocikel se kljub majhnim meram obnaša zelo lepo, je zelo stabilen tudi pri malo višjih hitrostih in skozi ovinke. Zdel se mi je nenormalno lahek, morda tudi zato, ker moj Drag Star tehta vsaj kakšnih 100 kilogramov več.
Kar se velikosti motorja tiče, lahko rečem, da bi seveda lahko bil večji, da bi bile moje noge bolj na 'komot' in da ne bi bilo toliko vetra v čelado, a nisem imel občutka, da je motocikel premajhen zame. Samo po daljši vožnji me je malo začel motiti sedež, ki bi lahko bil daljši (sedalni del za voznika), ampak verjetno voznikov mojih mer nekako niso imeli v mislih, ko so načrtovali tega Suzukija.
Torej če povzamem na kratko, lahko zapišem: Super zvok, ko vžgeš motor, izdelava se mi zdi super, menjalnik je soliden, le včasih gre malo težje v prvo prestavo. Sem se pa vozil sam, tako da ne vem, kako bi se obnašal še z nekom na motorju. Meni je bila vožnja s tem motorjem super, zelo zabavna. Takoj bi ga imel za vožnjo v službo in za nekaj uric naokrog. Za kaj daljšega bi verjetno dolžina sedeža začela biti problem. Užival sem, je pa res, da sem do zdaj še vedno užival na vseh motorjih, ki sem jih vozil, ker je vožnja z motorjem kot taka vedno super.«
Maks Pajek
Foto: Peter Kavčič in Arhiv moto magazin