Test: Moto Guzzi V7 III Stone Night Pack 750 (2020)Retro ikona dobiva pridih sedanjosti

Moto Guzzija V7 ni treba posebej predstavljati, saj gre za ikono te legendarne italijanske znamke, ki v zadnjem desetletju doživlja ponoven razcvet. Zdaj so šli še korak dlje in v povsem neo-retro slogu motocikel opremili z LED-tehnologijo. Poimenovali so ga Night Pack.

Retro ikona dobiva pridih sedanjosti (foto: Kavčič) Kavčič
18. 11. 2020

Klasičnemu videzu, ki je preprosto lep in brezčasen, se nov, nižje postavljen žaromet lepo poda. LED-razsvetljava tvori prepoznaven obroč, aluminijasto ohišje z narebrenim obodom pa jasno poskrbi za sodoben videz. Ponoči je svetilnost občutno boljša, kar je le eden od pozitivnih učinkov te novosti. A moram poudariti, da z belo svetlobo cesto dosti lepše osvetli zasenčen snop. Dolga luč bi lahko podala lepši snop svetlobe nekaj metrov pred sprednjim kolesom. Za uravnoteženost oblikovanja so tudi zadnjo luč in smerokaze opremili z LED-diodami in jo integrirali v ožji in manjši blatnik.

Srce motocikla ostaja preizkušeni, prečno postavljeni V dvovaljnik, ki prek kardanske gredi poganja zadnje kolo v svoji umirjeni maniri. Motor, ki pri 6200 vrtljajih zmore 52 'konjev', ob zagonu rahlo potrese, potem pa zamolklo zabobni. Nežen 'klank' se vsakokrat, ko pretakneš v prvo prestavo, zasliši iz menjalnika in ob počasnem popuščanju sklopke v odločnem, a vseeno umirjenem ritmu pospeši.

Športno priganjanje mu ne godi, dosti bolje se znajde, ko sproščeno, že skoraj leno pretak­neš v višjo prestavo in pustiš navoru, da naredi svoje. Z njim sem se najbolj učinkovito peljal, ko sem iz ovinka odprl plin v prestavi previsoko. Tako nekako, kot smo še nedaleč nazaj vozili avtomobile z dizelskimi motorji.

Zanesljivo, a podobno neagresivno se obnašajo tudi zavore. Če velja, da je na športnem motociklu za učinkovito ustavljanje dovolj stisk z enim prstom, je tu za hitro ustavljanje treba močno potegniti ročico z dvema. Pod zavore se je podpisal Brembo, a ne gre za izdelek s police, kjer piše Racing. Zavorni kolut je sicer velik, premera 320 mm, čeljusti, ki s pomočjo štirih batov grabijo vanj, pa zadovoljivo opravijo nalogo.

Ko se je treba hitro ustaviti in je pod kolesi gladek asfalt, pri tem pomaga tudi ABS, ki se mehko vklopi, kar mu štejem v plus. Vse to jasno definira tudi značaj tega Moto Guzzija. Hitenje ni bistvo tega motocikla, sproščeno uživanje na dveh kolesih ob poslušanju umirjenega ritma dvovaljnika je tisto, kar ga dela dobrega. Če bi hitel, tudi ne bi utegnil pogledati vsega lepega okoli sebe. Pa naj bo to narava ali pa mična gospodična, ki se sprehodi mimo.

Tudi Moto Guzzi V 7III Stone ni ostal neopažen. Med vožnjo skozi mesto ali na semaforju sem bil na njem deležen pogledov, saj je motocikel oblikovan klasično in z ravno prav rokodelsko obdelanimi detajli, poleg tega pa jih vseeno ni toliko na cesti, da bi se ga vsi, ki jim je tehnika na dveh kolesih všeč, naveličali.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: PVG d.o.o.
    Cena osnovnega modela: 8.599 €
    Cena testnega modela: 9.290 €
  • Tehnični podatki

    Motor: 744 cm3, dvovaljni V, prečno postavljen, štiritaktni, zračno hlajen, elektronski vbrizg goriva, 2 ventila na valj
    Moč: 38 kW (52 KM) pri 6.200/min
    Navor: 60 Nm pri 4.900/min
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, kardan
    Okvir: jeklen cevni
    Zavore: spredaj kolut 320 mm, štiribatne čeljusti Brembo, zadaj kolut 260 mm, dvobatna čeljust
    Vzmetenje: spredaj nastavljive klasične teleskopske vilice (40 mm), zadaj nastavljiva blažilnika
    Gume: 100/90-18, 130/80-17
    Višina: 770 mm
    Posoda za gorivo: 21 l (4 l rezerve), poraba na testu: 4,7 l/100 km
    Medosna razdalja: 1.449 mm
    Teža: 209 kg
Hvalimo in grajamo
dovolj udobja za dva
prijetno pulziranje prečnega dvovaljnika V
kardan, nezahteven za vzdrževanje
navor in prožnost motorja
videz
počasen menjalnik
ročici sklopke in zavore nista nastavljivi
občutek na sklopki bi lahko bil bolj natančen
Končna ocena

Klasični motocikel, ki je preprosto lep in oblikovno brezčasen, je dobil modernejši videz z LED-tehnologijo. Všeč bo vsem, ki iščejo nezahteven značaj, nizek sedež in motocikel, ki pred adrenalin in športne zmogljivosti postavlja uživanje v sproščeni in malce bolj umirjeni vožnji.