Guzzi je prvi dobil idejo, da v najbolj masovnem in priljubljenem razredu potovalnih enduro motociklov naredi retro izvedbo. S tem smo dobili svežino, ki deluje kot zelo dobrodošel nov veter v industriji, ki se ne peha za presežki in konji za vsako ceno. Jeseni smo ga za dober mesec dni vozili na podaljšanem testu in tu so naše ugotovitve.
Vsem voznikom je bilo skupno, da so po prvem stiku z njim doživeli prijetno presenečenje. Moto Guzzi, ki je sicer del globalnega imperija skupine Piaggio, s tem motociklom v resnici piše novo zgodbo. Razvili so ga za uživanje, za sproščeno vijuganje po mestu in gorskih prelazih. Ko sem ga sam prvič vozil na Sardiniji, smo se peljali tudi zelo hitro po tamkajšnjih ovinkastih cestah. Tudi na podaljšanem testu lahko samo potrdim svojo prvo ugotovitev, da so okvir, vzmetenje, zavore in motor z dizelskim navorom zelo premišljeno sestavljeni v celoto, ki zabava in navdušuje. Ne morem mimo edinstvenega videza.
Italijani so tu pokazali, zakaj so njihove oblikovalske šole tako cenjene v industriji, saj je V85TT preprosto lep motocikel, ki se zanimivo spogleduje z retro stilom. Dvojna sprednja luč, zadnja luč, ki spominja na izpuh vojaškega lovca, in lepo zvarjen cevni okvir ob terenskih gumah in kolesih s 'špicami' so zadetek v polno, če so vam vsaj malo všeč klasični potovalni enduro motocikli. Udobje za voznika in sopotnico je dobro odmerjeno, in to kljub zmernim meram in teži, ki s polnim tankom ne presega 229 kilogramov. S porabo na testu, ki je v povprečju znašala 5,5 litra na 100 kilometrov, lahko zapišemo, da sovpada z značajem motocikla, ki pravzaprav cenovno ne sili v višave, saj osnovni model stane 11.490 evrov.
Z enim tankom ob zmerni dinamični vožnji prepelje skoraj 400 kilometrov. V njem je tudi toliko avanturista, da bo z makadamskimi potmi opravil brez težav, ob tem, da mu pri oprijemu sprednjega kolesa pomaga dober ABS-sistem, zadnje kolo pa se ne bo zavrtelo v prazno brez nadzora zaradi elektronskega nadzora proti zdrsu. A kljub temu je njegov habitat mesto, kjer bo z drugačnostjo lepo 'šminkiral', podeželske ceste, ovinki, gorski prelazi pa so poligon, kjer bo voznik lepo užival v dobri voznosti, zanesljivem oprijemu in udobju za širokim enduro krmilom.
Iz oči v oči:
Matjaž Tomažič
Primož Jurman
Navduši TFT-zaslon v modri kombinaciji, ki poudarja žlahtnost motocikla, hkrati pa dokazuje, da je V85 kljub navdihu iz 80. let prejšnjega stoletja sodoben motocikel. Hej, lahko si omislite tudi navigacijo, s katero se prek pametnega telefona povežete z zaslonom motocikla. Agregat je v Guzzijevi maniri dobri, stari in zanesljivi, prečno postavljeni štiritaktni dvovaljnik V-zasnove, v duhu sodobnosti tudi s tremi programi delovanja. Te lahko voznik nastavlja in spreminja s pritiski na levi in desni strani krmila.
Motocikel je v nizkih vrtljajih in nizkih hitrostih ležeren, vozen in precej odziven tako na terenu kot na cesti. Ob priviti ročica plina iz svojih mehanskih pljuč iztisne 80 'konjev', prek enojnega izpuha se oglasi tudi s konkretnim zvokom, Brembove zavore pa tudi odlično opravljajo svojo nalogo. S tradicionalno, a preizkušeno tehniko sodobnih dodatkov nekoliko robustnih oblik in karizmo bo navdušil predvsem one, ki jih ob kančku nostalgije navdušujejo zlata leta motociklizma.
Prodaja: | PVG d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 11.490 € |
Motor: | dvovaljni, vrstni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 853 cm3, 4 ventili na valj, elektronski vbrizg goriva |
---|---|
Moč: | 59 kW (80 KM) pri 7.750/min |
Navor: | 80 Nm pri 5.000/min |
Višina: | 830 mm |
Posoda za gorivo: | 23 l; Poraba: 4,5 l |
Teža: | 229 kg (pripravljen za vožnjo s polno polnim tankom) |