O novem testnem Guzziju sem sicer slišal, da je model V9 Bobber Sport, a sem si med razmišljanjem, da V9 seveda ne pomeni devetvaljnika V-zasnove, ampak V-zasnovo s slabimi 900 kubiki, zapomnil le 'sport'.
Zato sem oblekel usnjen kombinezon, obul dirkalne škornje in nadel resne rokavice, integralno čelado in možgane preklopil na' adrenaline mode'. Toda pred mano je stal retro klasični 'bobber'. Motor, namenjen pristnemu uživanju v vožnji brez pretresov, brez strahu zaradi prevelike moči, kot jo imajo številni sodobni športni motocikli, brez nelagodja visokega sedeža sodobnih potovalnih endurov.
Tale Moto Guzzi je zabaven kruzer, ki vzbuja odlične občutke tako med vožnjo, ko uživaš v linijah skozi ovinke, kot tudi, ko parkiran stoji in le občuduješ njegove linije. In za njimi ali skozi njih kuka na plan tudi športna plat. Motociklu se na daleč vidi, da je 'bad boy' in da je narejen v duhu dirkalnika izpred več kot pol stoletja – a na posodobljen način – z Ohlinsovim nastavljivim vzmetenjem. Ima enojni sedež, ima z navorom ustrežljiv dvovaljnik in nizko težišče za lahkotnejše vijuganje.
Pri pretiravanju v ovinkih se bo sicer za nami iskrilo in s kolenom ne bomo drsali po tleh, a kdo pravi, da je zabavno športno vijuganje možno le na 'hard' način. Samozavestne testosteronske občutke, kot jih na primer pravi športni motocikli vzbujajo pri brutalnih pospeških in nagibih, je mogoče doživeti tudi drugače – z 'loneridersko' vožnjo proti sončnemu zahodu. A morda vendar z nekoliko manj usnja, kot sem ga izbral sam.
Besedilo: David Stropnik
Prodaja: | PVG d.o.o. |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 9.990 € |
Cena testnega modela: | 10.890 € |
Motor: | 853 cm³, dvovaljni, zračno-oljno hlajeni |
---|---|
Moč: | 40 kW(55 KM) pri 6.250 vrt./min |
Navor: | 62 Nm pri 3.000 vrt./min |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, kardan |
Okvir: | cevni jekleni |
Zavore: | spredaj 1 kolut 320 mm ABS štiribatni Brembo, zadaj kolut 260mm ABS, dvobatni Brembo |
Vzmetenje: | spredaj teleskopske vilice, zadaj nihajka, dvojni Ohlins |
Gume: | spredaj 130/90 16, zadaj 150/80 16 |
Višina: | 785 mm |
Posoda za gorivo: | 15 litrov |
Teža: | 210 kg (pripravljen za vožnjo) |