Podaljšani test - Moto Guzzi V9 Bobber SportKako športen je Guzzijev športnik?

O novem testnem Guzziju sem sicer slišal, da je model V9 Bobber Sport, a sem si med razmišljanjem, da V9 seveda ne pomeni devetvaljnika V-zasnove, ampak V-zasnovo s slabimi 900 kubiki, zapomnil le 'sport'.

Kako športen je Guzzijev športnik? (foto: Peter Kavčič) Peter Kavčič
5. 5. 2020

Zato sem oblekel usnjen kombinezon, obul dirkalne škornje in nadel resne rokavice, integralno čelado in možgane preklopil na' adrenaline mode'. Toda pred mano je stal retro klasični 'bobber'. Motor, namenjen pristnemu uživanju v vožnji brez pretresov, brez strahu zaradi prevelike moči, kot jo imajo številni sodobni športni motocikli, brez nelagodja visokega sedeža sodobnih potovalnih endurov.

Tale Moto Guzzi je zabaven kruzer, ki vzbuja odlične občutke tako med vožnjo, ko uživaš v linijah skozi ovinke, kot tudi, ko parkiran stoji in le občuduješ njegove linije. In za njimi ali skozi njih kuka na plan tudi športna plat. Motociklu se na daleč vidi, da je 'bad boy' in da je narejen v duhu dirkalnika izpred več kot pol stoletja – a na posodobljen način – z Ohlinsovim nastavljivim vzmetenjem. Ima enojni sedež, ima z navorom ustrežljiv dvovaljnik in nizko težišče za lahkotnejše vijuganje.

Pri pretiravanju v ovinkih se bo sicer za nami iskrilo in s kolenom ne bomo drsali po tleh, a kdo pravi, da je zabavno športno vijuganje možno le na 'hard' način. Samozavestne testosteronske občutke, kot jih na primer pravi športni motocikli vzbujajo pri brutalnih pospeških in nagibih, je mogoče doživeti tudi drugače – z 'loneridersko' vožnjo proti sončnemu zahodu. A morda vendar z nekoliko manj usnja, kot sem ga izbral sam.

Besedilo: David Stropnik

  • Osnovni podatki

    Prodaja: PVG d.o.o.
    Cena osnovnega modela: 9.990 €
    Cena testnega modela: 10.890 €
  • Tehnični podatki

    Motor: 853 cm³, dvovaljni, zračno-oljno hlajeni
    Moč: 40 kW(55 KM) pri 6.250 vrt./min
    Navor: 62 Nm pri 3.000 vrt./min
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, kardan
    Okvir: cevni jekleni
    Zavore: spredaj 1 kolut 320 mm ABS štiribatni Brembo, zadaj kolut 260mm ABS, dvobatni Brembo
    Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj nihajka, dvojni Ohlins
    Gume: spredaj 130/90 16, zadaj 150/80 16
    Višina: 785 mm
    Posoda za gorivo: 15 litrov
    Teža: 210 kg (pripravljen za vožnjo)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri