Športni karakter je kot pečat vtisnjen v vsak Ducati in tako tudi v Multistrado. Včasih je za moj okus celo preveč športa in malo premalo udobja pri teh motociklih, ki so v resnici prvi resneje napadli razred kjer leta prevladuje BMW s svojim modelom GS. Multistrada 1260 Enduro pa prinaša dobro mero vsega in bom ponovil to kar sem že večkrat rekel ali zapisal, da je to zame osebno najboljša Multistrada.
Pri Ducatiju ne skrivajo, da s tem modelom sicer želijo nagovoriti vse, ki jim je znamka blizu, a si na svojih potovanjih želijo tudi raziskovanj zunaj asfaltnih cest. Ampak povem vam, ne rabite biti avanturist, da se vam bo smejalo pod čelado ko boste sedeli udobno v sedlu, zelo dobro skriti pred vetrom in peljali zelo, zelo daleč. To je motocikel za dolge proge po cestah, po ovinkih, po avtocestah in da tudi po makadamih. Tudi sam se z njo odkrival notranjost Istre po kolovoznih poteh in užival v vožnji kjer me je vedno znova prepričalo dobro vzmetenje in ciklistika motocikla.
Na tej 225-kilogramski enduro zverini, ki zmore 158 'konjev' je vožnja zelo edinstveno doživetje. Lahko je športnik kjer potuješ z več kot 200 km/h v povsem pokončni drži, povsem enako dobro pa se znajde med vijuganjem po ozkih uličicah skozi osamljene vasice. Skrivnost tega uspeha je v nastavitvi elektronike kje je izbire res veliko in v obutvi. Spredaj 19, zadaj 17 palcev je tista kombinacija, zaradi katere je ta motocikel drugačen od običajne Multistrade in je bolj igriv v vožnji, a ponuja dovolj dober stik s cesto in dobro povratno informacijo, predvsem pa vsaj po občutku deluje tudi bolj mirno in stabilno. Za živahno vožnjo motorja ni treba priganjati v visoke vrtljaje, ampak je veliko uporabne moči in navora že pri 3.500 vrtljajih. Ko pa se popolnoma digitalni merilnik požene proti najvišjemu režimu tja do 9.000 vrtljajev, dobiš občutek da sediš na Panigale.
V vožnji se izkaže kot kompetenten stroj za zahtevnega voznika, ker so pa znižali sedež, krmilo in stopalke, boste to zverino zdaj lažje obvladovali tudi vsi, ki jim višina sedeža povzroča preglavice. Ne morem tudi mimo zelo bogate opreme. Na avtocesti uživaš v udobju, ki ga ponujajo tempomat, pametna stikala in smerniki, ki se izklapljajo sami, multimedijski sistem za povezljivost s telefonom, barvni ekran TFT in sprednje LED-luči. Za varnost skrbi sodobna motorna elektronika, ki preprečuje zdrs zadnjega kolesa v vseh pogojih vožnje tako na asfaltu kot terenu, vse skupaj pa seveda lahko tudi izklopiš če želiš zelo pristno občutiti surovo moč motorja.
Za vse, ki se veliko vozijo bo dobrodošel tudi podatek o servisnem interval za nastavitev ventilov na vsakih 30.000 kilometrov, redni servis pa na vsakih 19.000 kilometrov. Resda Multistrada Enduro ni poceni saj gre za premijsko blagovno znamko. Testna je bila bogato opremljena s paketom Touring Pack in stane zajetnih 25.190 evrov. V tej ceni sta tudi stranska kovčka in nadvse bogata serijska oprema kjer bi težko še kaj dodal na seznam želja. V bistvu samo sedeš nanjop in se odpelješ zelo daleč v enem kosu. S polnim tankom sem prevozil dobrih 500 kilometrov, povprečna poraba goriva pa jeznašala 5,6 litra na 100 kilometrov.
Prodaja: | As Domžale Moto center |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 23.690 EUR € |
Cena testnega modela: | 25.190 EUR € |
Motor: | dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 1.262 cm3, vbrizg goriva, električni zagon motorja, 4 programi delovanja |
---|---|
Moč: | 116,4 kW/158 KM pri 9.500 vrt./min |
Navor: | 128 Nm pri 7.500 vrt./min |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, veriga |
Okvir: | cevni, krom-molibden |
Zavore: | spredaj koluta 320 mm, zadaj kolut 265 mm, 'cornering' ABS serijsko |
Vzmetenje: | polaktivno, nastavljivo med vožnjo, spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice, zadaj nastavljiv enojni blažilnik, hod 185 milimetrov |
Gume: | 170/70-19, 170/60-17 |
Višina: | 860 mm (opcijsko 880 in 840 mm) |
Posoda za gorivo: | 30 l |
Medosna razdalja: | 1.594 mm |
Teža: | 254 kg |