Ducati je s Scramblerjem očitno zadel v polno. To je do danes najbolje prodajan Ducati, del recepta za uspeh pa je tudi v tem, da v tej družini ponujajo različne izvedbe za skoraj vsak okus. Ta z imenom Street Classic je tisti, s katerim ne morete zgrešiti, če se spogledujete z modernimi klasiki.
Sam sem resda morda nekoliko pristranski in priznam, da mi je osebno najljubši Scrambler Desert sled, ki je nekakšen enduro in zmore marsikaj tudi na makadamu, a je za marsikoga njegova višina sedeža že lahko ovira. Zato je model, kot je Street Classic, v bistvu najbolj vsestranski. Mene prepriča z videzom, saj mu siva barva v kombinaciji s črnim motorjem in platišči z žičnimi naperami lepo pristaja. Je dovolj eleganten za poslovneža ali damo, da se lahko nanj usedeš tudi v elegantni obleki in odpelješ na sestanek z odprto jet čelado. Ko pa oblečeš 'kavbojke' in usnjeno jakno, dobro odigra tudi vlogo upornika. Predvsem ponudi veliko v vožnji.
Ne bom pozabil, ko sem se z njim odpravil na Golte. Po avtocesti je šlo z njim po omejitvah povsem brez težav in tudi pokončna drža za širokim krmilom tja do 120 kilometrov na uro ni pretirano težavna in utrujajoča. Ko pa sem prispel na ovinke, na čudovito vijugasto gorsko cesto, se mi je smejalo pod čelado. V nekaterih ovinkih sem sicer malce drgnil s stopalkami po asfaltu, ampak verjamem, da prav veliko voznikov Scramblerjev tega ne bo počelo. Recimo, da sem želel preizkusiti skrajne meje, kaj zmorejo rahlo terenske gume. Prepričal me je s svojo lahkotnostjo pri spreminjanju smeri, vse, ki ste nekoliko bolj nizke rasti in imate radi obe nogi na tleh, ko stojite pred semaforjem, pa bo tale Ducati ponudil dober občutek varnosti.
Na ovinkih je moči za dinamično vožnjo dovolj, težko pa govorim o športnih zmogljivostih. Pri Scramblerju je bolj poudarek v uživanju v sproščenem vijuganju, v velik plus pa mu štejem tudi zmožnost premagovanja makadamske ceste ali celo nekoliko bolj zahtevnega vzpona po luknjasti cesti do zgornje koče na Golteh. Dokazano premore tudi nekaj terenskega karakterja. Ob vsem tem, pa tudi ob priganjanju, ne porabi preveč. Nezahteven dvovaljnik je na testu popil 5 litrov in pol na 100 kilometrov. A kljub temu je Scrambler kar izziv za denarnico. Ob polni ceni 9.900 evrov žal ugotavljam, da prestiž še vedno stane.
Prodaja: | As Domžale Moto center |
---|---|
Cena testnega modela: | 9.990 € |
Motor: | 803 cm3 , 2-valjni L-zasnove, 4-taktni, zračno hlajeni, 2 desmodromična ventila na valj |
---|---|
Moč: | 55 kW (75 KM) pri 8.250/min |
Navor: | 68 Nm pri 5.750/min |
Prenos moči: | šeststopenjski menjalnik, veriga |
Okvir: | cevni jekleni |
Zavore: | spredaj kolut 330 mm, radialno vpete 4-batne čeljusti, zadaj kolut 245 mm, 1-batna čeljust, ABS |
Vzmetenje: | spredaj obrnjene teleskopske vilice Kayaba 41, zadaj nastavljivi blažilnik Kayaba |
Gume: | 110/80-18, 180/55-17 |
Višina: | 790 mm |
Posoda za gorivo: | 13,5 l, Poraba na testu: (5,5 l/100 km) |
Medosna razdalja: | 1.445 mm |
Teža: | 186 kg (pripravljen za vožnjo) |
-
Street Classic je eleganten motocikel, ki zmore veliko različnih stvari. Poleg tega, da je lep in pravi multipraktik na dveh terenskih kolesih, je zelo nezahteven za vožnjo, zato ga priporočam začetnikom, sam kot izkušen motorist pa sem v njem našel dovolj, da sem se ves čas z njim lepo zabaval