Test: Honda NSC50R Sporty

25. 11. 2013 | Peter Kavčič
Deli
Test: Honda NSC50R Sporty (foto: Aleš Pavletič)
Aleš Pavletič

Sezona MotoGP je v svojem sklepnem delu, in tako kot je Honda letos močna, se zdi, da je tale skuter zelo vroča roba za vse ljubitelje hitrih dirkalnikov.

Naj že takoj na začetku opozorimo, da v resnici ne gre za nabrušeno dirkalno repliko z vijaki iz loksiranega aluminija, prav tako na njem ne boste našli radialnih zavor ali polno nastavljivega vzmetenja. Preprosto zato, ker tak skuter tega ne potrebuje, saj gre tistih dovoljenih 49 km/h. No, videz pa vsekakor 'vleče', v barve prve ekipe odeti skuter je delček zgodbe o uspehu v MotoGP, verjamemo pa, da tudi zaradi mladega Marca Marqueza, ki je bliskovito postal idol najstnikov, tale Honda buri domišljijo marsikaterega mulca.

Sportyja 50 poganja sodoben štiritaktni enovaljnik, ki zmore 3,5 'konja' in 3,5 Nm navora. Všeč nam je, da Honda ne skopari s sodobnimi prijemi in ne vtika stare šare v drobovje, ampak vzamejo s police ta boljše stvari. Poleg električnega zagona za mirno delovanje skrbi tudi odličen vbrizg goriva. V nobenem primeru skuter ni podhranjen in se lepo spopade s klanci, a žal gre le tistih žalostnih 49 km/h.

honda nsc50r Sporty

Toda taka so pravila. Za hec smo se z njim zapodili še na kartodromu na Brnčičevi v Ljubljani in ugotovili, da je lahko z njim zabavno tudi na stezi. Nekaj zaslug za to imajo tudi 14-palčna kolesa, ki zagotavljajo dober občutek med vijuganjem. A za resno dirkanje bi mu morali naprej odstraniti osrednje stojalo, ki vztrajno drgne po asfaltu, ko postanejo nagibi malce bolj zabavni. Poleg videza, ergonomije, udobja in dobre izdelave pohvalimo tudi zavore, saj Honda ponuja CBS-sistem (povezane zavore), kar je sicer privilegij večjih motociklov.

Za dobra dva tisočaka dobite trenden skuter, ki je lahko tudi odlična alternativa avtomobilu v toplejših mesecih. Ker popije le dva litra na 100 kilometrov, se lahko v družinski blagajni privarčuje kar nekaj denarja.

Besedilo: Peter Kavčič, foto: Aleš Pavletič

Osnovni podatki
Prodaja: As Domžale Moto center
Cena testnega modela: 2.190 €
Tehnični podatki
Motor: 49 cm3, enovaljni štiritaktni, zračno hlajeni.
Moč: 2,59 kW (3,5 KM) pri 8.250/min.
Navor: 3,5 Nm pri 7.000/min.
Prenos moči: samodejni menjalnik, variomat.
Okvir: cevni okvir.
Zavore: spredaj 1 x kolut, zadaj boben, CBS.
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik.
Gume: spredaj 80/90 R14, zadaj 90/90 R14.
Višina: 760 mm.
Posoda za gorivo: 5,5 litra.
Teža: 105 kg (pripravljen za vožnjo).
Hvalimo in grajamo
videz
sodobna tehnologija
varčen, tih in do okolja prijazen motor
majhen prostor pod sedežem, integralna čelada gre težko vanj