V vročih poletnih dneh je lahko vožnja z avtom kar naporna, sploh v večjih mestih, saj je gneča na cestah na dnevnem sporedu. Ko sam padem v tak zastoj, vedno pomislim, kako bi se ognil tej zmešnjavi, ki me vedno naredi živčnega.
Recepta, ki je zmanjšal mojo živčnost in tegobo, pa začuda nisem dobil pri zdravniku, temveč pri proizvajalcu motociklov znamke Honda, in sicer z modelom SH350, ki je za leto 2021 povsem prenovljen. Dobil je večji in za 16 odstotkov zmogljivejši motor Euro 5, ki omogoča izjemno enakomerno, linearno pospeševanje v vseh območjih vrtljajev, kar vožnjo umiri in da vozniku varen občutek.
Vseeno pa se je treba zavedati, da v trenutku, ko odpreš ročico plina, začutiš živahnost 330-kubičnega motorja. Ta je skupaj s čvrstim okvirjem zmagovalna kombinacija, pri čemer se njuna usklajenost najbolj odraža v vodljivosti, saj sem imel med vožnjo občutek, kot da bi mi hotel motocikel pomagati vstopiti v zavoj in ga odpeljati kar se da tekoče.
Enovaljni motor zmore ravno prav moči, da je izjemno lepo vozen po mestu, kos pa je tudi kakšnim daljšim razdaljam, na primer izletu na v teh časih priljubljeno slovensko obalo. Tja sem se s sopotnico odpravil tudi sam. Čeprav sva bila na motociklu torej dva, Hondin skuter pri pospeševanju in vodljivosti ni imel nikakršnih težav. Prostora na sedežu je na pretek, tudi za prtljago (beri dve brisači in kopalke) sva imela nekaj prostora pod sedežem, kamor je mogoče spraviti čelado.
Predvsem pa sva imela srečo, da je bil ta model opremljen še s kovčkom, ki sicer spada med dodatno opremo. Pohvaliti moram tudi natančno delovanje zavor in predvsem sistem ABS, saj deluje brezhibno. Poleg ABS-a je skuter opremljen tudi s sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa s kratico TSC, ki pri pospeševanju poveča varnost. K slednji pripomore tudi funkcija zaviranja v sili, pri čemer ob močnem zaviranju smerniki z utripanjem ostale v prometu opozorijo na nevarnost. Omeniti moram tudi izjemno močne LED-luči, tako da vožnja tudi po sončnem zahodu ni prevelika ovira.
Pri armaturni plošči bi težko govoril o kakšnem presežku, dejstvo pa je, da ponuja vse pomembnejše podatke. Pod njo se skriva predalček, ki je po velikosti ravno pravšen za pametni brezkontaktni ključ. Priznati moram, da sem pogrešal še kakšen prostor, kamor bi lahko spravil druge drobnarije, na primer telefon, denarnico in ključe.
Prodaja: | As Domžale Moto center |
---|---|
Cena testnega modela: | 5.690,00 € |
Motor: | enovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 330 cm3, elektronski vbrizg goriva PGM-FI,električni zagon |
---|---|
Moč: | 21,6 kW (29KM) pri 7.500 vrt/min |
Navor: | 32 Nm pri 5.250 vrt/min |
Prenos moči: | avtomatski menjalnik, jermen |
Zavore: | K/K, 2-kanalni ABS |
Gume: | 110/70 R16, 130/70 R16 |
Višina: | 805 mm |
Posoda za gorivo: | 9,1 l |
Medosna razdalja: | 1.452 mm |
Teža: | 174 kg (pripravljen za vožnjo) |
-
Lahkoten, vodljiv in enostaven za vožnjo so besede, s katerimi najlaže opišem Hondo SH350. Skuter je vrhunski predvsem za mestno vožnjo, brez večjih težav pa premaguje tudi daljše razdalje.