Serijski motocikli za hard enduro so povsem kos težkim preizkušnjam, ko pa govorimo o najbolj ekstremnih terenih je za zaščito motocikla in predvsem da te ta pripelje do konca potrebno uporabiti ustrezno zaščito.
S to mislijo smo skupaj z zastopnikom in trgovcem motociklov Husqvarna MotoXGeneration sestavili dirkalnik, ki je kos najbolj zahtevnim preizkušnjam. Za osnovo smo vzeli odlično FE 250 letnik 2020, enduro specialko, ki nas je na testiranju na Sloveškem navdušila z lahkotnostjo, izredno dobro in natančno vodljivostjo ter z motorjem, ki kljub zgolj 250 kubčnim centimetrom prostornine in štiritaktni tehniki zmore dovolj moči in navora, da gre z njim po terenu zelo hitro. Za malenkost več moč, predvsem pa za še izboljšan navor, ki prinaša več prožnosti v motorju smo Husqvarno opremili z najnovejšim dušilcem Akrapovič, ki je tudi lažji pd originalnega in zaradi posebne inovativne tehnologije izdelave tudi bolj odporen na udarce. Za boljši stik z motorjem in kontrolo smo namestili lahke stopalke iz loksiranega aluminija z boljšim oprijemom in prestavno ter ročico zadnje zavore iz aluminija in dodatki za boljši oprijem. Ne moremo tudi mimo R-Techove zaščite za roke, motor, sprednji in zadnji zavorni kolut ter zaščito 'vage' zadnjega vzmetenja, ki se ne poškoduje tudi če na silo priletiš v skalo ali hlod.
S 360 milimetri oddaljenim dnom motorja od tal top sicer ni tako pogosta težava ampak v območju kjer so ostre skale se sistem vzvodov hitro poškoduje in sčasoma lahko pride tudi do hujših poškodb.
Lahkotnost v vseh pogojih vožnje
V vožnji si Husqvarna zasluži čisto petico, ta trenutek je izmed vseh enduro motociklov, ki sem jih vozil to serijsko najbolj opremljen in dodelan motocikel in je za uživanje ter rekreativno rabo idealen. Bistvo tega odličnega občutka v vožnji se skriva v motorju, ki z letnico 2020 prinaša izboljšano centralizacijo mase. Sam motor je zelo lahek saj ne tehta več kot 27,6 kilogramov. Na dodajanje plina se dobro in neposredno odziva kar prinaša kirurško natančnost ob zelo dobro delujoči hidravlično vodeni sklopki pa zato tudi v klance kjer je oprijema bolj malo lepo pospešuje. Nekaj malega moči zmanjka le v zares dolgih in strmih klancev kjer se pozna staro pravilo 'there is no replacement for displacement' ali po naše ni prave zamenjave za prostornino motorja. Za voznika začetnika je kljub temu to vseeno boljša izbira ker se bo z motorjem manjše prostornine naučil pravilne tehnike vožnje. Napredovanje v znanju bo tudi hitrejše saj napak ta motor ne kaznuje kot na primer 450 kubični stroj.
Še mnenje o motociklu za vse, ki se najraje vozite ekstrem. 300 kubični dvotaktnik je zagotovo še vedno boljši, tu kljub vsemu 250 kubični štiritaktnik ne dosega tega razmerja med maso in močjo, predvsem pa mu manjka surovega navora, ki ga ima dvotaktni tristotak. Za enduro vožnje kjer se srečuješ z vsako vrsto terena in kjer greš tudi občasno na motokros stezo pa je FE 250 super izbira. Ker ni težak v rokah in ker vzmetenje vrhunsko oddela svojo nalogo je kirurško natančen ter zabaven tudi pri višjih hitrostih kjer preseneča z močjo kljub manjši prostornini. Presenetil je tudi na hitrih makadamih kjer z do konca odprtim plinom lepo lovi tudi dvotaktnega tristotaka, kjer se veliko moči izgublja z vrtenjem zadnjega kolesa v prazno. Po več urah vožnje FE 250 voznika utrudi manj kot 450 ali 500 kubični stroj, v rokah dobrega voznika pa tudi hiter krog na motokros stezi ali enduro specialu ni težko narediti.
Cena dodatne opreme
Akrapovič slip-on 515,40€
OEM Zobnik kovan 50T-52T 48,99€
Matica za sprednje in zadnje kolo GeCo CNC ALU 22,42€
Distančniki za verigo GeCo 22,42€
Stopalke ALU CNC GeCo 135€
Zavorna stopalka Rtech 52,46€
Stojalo za motor Rtech 59,99€
Zaščita agregata+vage Rtech 52,46€
Zaščita diska Rtech 48,75€
Pasnica za izvleko Rtech 6,56€
Zaščita hladilnikov Rtech 16,80€
Komplet sprednje ročke Rtech 19,50€
Ročica menjalnika Rtech 19,46€
Venitl za rezervoar Rtech 8,20€
Vijak za olje ALU CNC GeCo 24,67€
Prodaja: | MotoXgeneration |
---|---|
Cena osnovnega modela: | 10.869 € |
Cena testnega modela: | 11.922 € |
Motor: | Motor: 4-taktni, enovaljni, DOHC, tekočinsko hlajeni, Gibna prostornina (cm3 ): 249,9 |
---|---|
Moč: | n.p. |
Navor: | n.p. |
Prenos moči: | 6-stopenjski menjalnik, veriga |
Okvir: | Jeklen, cevni |
Zavore: | Zavore: spredaj kolut 260 mm, zadaj kolut 220 mm |
Vzmetenje: | Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP Xplor 49 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilnik |
Gume: | 90/90-21, 140/80-18 |
Višina: | 950 mm |
Razdalja od tal: | 360 mm |
Posoda za gorivo: | 9l |
Medosna razdalja: | n.p. |
Teža: | 105,5 |
Brez napak |
-
Husqvarna FE 250 2020 je stroj na katerem se boste najhitreje največ naučili, z dodatno opremo iz našega izbora pa je pripravljen tudi na ekstremne podvige.