Razred 450-kubičnih enduro motociklov je zame idealen za klasični enduro. Moči je v motorju dovolj, da z motociklom narediš skoraj vse, kar hočeš, pa naj bo to pri nizkih vrtljajih ali pa nad 120 kilometrov na uro, ko je vse skupaj hitro kot na reliju Dakar. Tudi zato te dirkalnike poganjajo prav takšni enovaljni motorji.
Če je ekstremni enduro tisto, kar vas zanima, to ni motocikel za vas in je za takšno početje boljši dvotaktnik s 300-kubičnimi centimetri. Če govorimo o kolovozih, poteh, dolgih klancih ali ravninah, kjer 450-kubični štiritaktnik razvije vso svojo moč, pa ni boljšega. Na stezi za motokros je navora ogromno, na manjši stezi, polni lukenj in skokov, sem z neverjetno lahkoto vijugal med drevesi in sledil kanalom v ovinkih. Na začetku sem se še nekoliko ukvarjal s pretikanjem v sicer odličnem menjalniku, ko pa sem bolje spoznal motor, je bilo na celotni stezi dovolj, da sem menjalnik zataknil v tretjo prestavo in samo užival ter nizal kroge.
Ker motor ni tako agresiven kot pri modelu za kros, je to odlična rekreacija, med katero se vozniki z različnim nivojem znanja lahko naužijejo adrenalina. Vzmetenje deluje vrhunsko, kakor tudi druge komponente, ki so najboljše, kar ta trenutek lahko dobite na trgu. Na spolzki podlagi pa navoru in ogromni zalogi moči pomaga sistem za nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa. Ko se zadnje kolo nenadno zavrti v prazno, to merilna enota zazna kot pomanjkanje oprijema in zmanjša količino moči oziroma navora na zadnje kolo. To pride še posebej prav pri vožnji po spolzkem kamenju ali na zelo drseči stezi. Za varnost skrbijo tudi odlične zavore.
Kot celota gre pri tej Husqvarni za paket, kjer pomanjkljivosti težko odkrijemo. Še največja je cena, saj je zanjo treba odšteti 10.950 evrov, kar ni malo. Edina tolažba je le v tem, da ti motocikli dobro ohranjajo svojo ceno, prav tako so narejeni tako dobro, da zdržijo nekoliko bolj grobo uporabo ali bolj nerodne padce. Za uživanje v enduru, kjer se premikate, vozite, in ne samo potiskate v klanec iz enega ekstremnega odseka v drugega, je tole nekaj najboljšega, kar si lahko zagotovite.
Prodaja: | MotoXgeneration |
---|---|
Cena testnega modela: | 10.950 € |
Motor: | 4-taktni, enovaljni, DOHC, tekočinsko hlajeni |
---|---|
Moč: | n. p |
Navor: | n. p |
Zavore: | spredaj kolut 260 mm, zadaj kolut 220 mm |
Vzmetenje: | spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice WP Xplor 49 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilnik |
Gume: | 90/90-21, 140/80-18 |
Višina: | 970 |
Posoda za gorivo: | 8,5 |
Medosna razdalja: | n. p |
Teža: | 108,8 (s tekočinami brez goriva) |
-
Za marsikoga je razred s 450-kubičnimi motorji idealen za klasični enduro. V tem razredu boste težko našli kaj boljšega, kot je ta Husqvarna. Preprosto postavlja standarde na najvišjo letvico