Test Kawasaki Z400 - Zelena zverca

11. 2. 2020 | Jaka Završan
Deli

Družina Kawasakijev s črko Z v imenu ima dolgo tradicijo, ki temelji na ostrini in športnosti. Vsak Kawasaki Z je tudi malce pobalinski in tale, ki predstavlja vstopnico v resnejši motociklizem, ni nobena izjema.

Kot voznik z 20 leti in kategorijo A2, mislim, da mi ni treba posebej poudarjati, da s cestnimi motocikli še nimam prav veliko izkušenj, čeprav sem od malih nog na motokros motociklih, zato do vsakega, vsaj na začetku, čutim kar nekaj strahospoštovanja. To rahlo nelagodje, ki je prisotno, ko zapeljem z novim motociklom na cesto, pa je ob vožnji s Kawasakijem Z400 izjemno hitro izginilo. Po prvih kilometrih sem ugotovil, da gre za izjemno lahek motocikel, ki je zelo vodljiv in okreten. Med samo vožnjo se čuti njegovo nizko težišče, kar mi je v zavojih dajalo izjemno dober in varen občutek. Vse to pa je za voznika, ki šele nabira izkušnje na cesti, zelo pomembno. Navdušen sem tudi nad odličnim delovanjem menjalnika in dobrim občutkom pri uporabi sklopke.

K sproščenosti veliko pripomore tudi zelo naraven in vozniku prijazen položaj sedenja, ki ne utesnjuje. Resda ni ravno motocikel, s katerim bi se odpravil na kakšno zelo dolgo potovanje, za kaj takega bo namreč bolj primeren Kawasaki Versys X 300. Pohvalil bi tudi vrstni dvovaljnik, ki s svojimi 399 kubičnimi centimetri proizvede presenetljivo veliko moči, ki pa se jo da brez težav krotiti. Pod polno obremenitvijo namreč zmore solidnih 45 'konjev' pri 10.000 vrtljajih in 38 Nm navora pri 8000 vrtljajih. To seveda pomeni, da ga je za živahnejše potovanje treba priganjati v te relativno visoke vrtljaje. Kljub temu pa ima dovolj uporabne moči in navora tudi v srednjem območju vrtljajev, tako da se lahko povsem spodobno premikaš z živahno tekočim prometom. K občutku varnosti veliko pripomorejo tudi odlične zavore, ki omogočajo varno in izjemno precizno zaviranje.

Omenil bi tudi dokaj preprosto in posledično pregledno armaturno ploščo, ki vozniku ponuja vse pomembnejše podatke, malce pa bom moral pograjati vidljivost v sončnem vremenu. V skladu z igrivim značajem motocikla je zanimiv tudi sam videz, ki že na daleč opozarja na svoj agresivni, a hkrati eleganten stil, ki sledi oblikovalnim smernicam Kawasakijeve družine športnih slečenih motociklov s črko Z v imenu.

Osnovni podatki
Prodaja: DKS, d.o.o.
Cena osnovnega modela: 5.428,00 EUR €
Tehnični podatki
Motor: 2-valjni, 4-taktni, 4 ventili, tekočinsko hlajeni, elektronski vbrizg, prostornina 399 cm3
Moč: 33,4 kW (45 KM) pri 10.000 /m
Navor: 38 Nm pri 8.000 /m
Okvir: jeklen, cevni
Zavore: Spredaj enojni kolut 310 mm, dvobatna čeljust; zadaj enojni kolut 220 mm, enojna plavajoča zavorna čeljust, ABS
Vzmetenje: Klasične teleskopske vilice 41 mm (spredaj); aluminijaste nihajne vilice, nastavljiv enojni blažilnik s sistemom vpetja Uni-Trak (zadaj)
Gume: 110/70/ R 17 (spredaj), 150/60 R 17 (zadaj)
Višina: 785
Posoda za gorivo: 14 l (plus 1 l rezerve), 4.3l
Medosna razdalja: 1.405 mm
Teža: 167 kg
Hvalimo in grajamo
zmogljivosti za ta razred
vozne lastnosti
menjalnik
videz
drobni tresljaji pri visokih vrtljajih
preglednost ogledal
ozko krmilo
manjka kak droben detajl za občutek prestiža 
Končna ocena
  • Je zelen, je tudi malce strupen in zelo pravi Kawasakijev član družine Z. Priporočamo ga vsem, ki so na cesti začetniki, ker se bodo na njem varno in dobro naučili voznih veščin, saj Z400 krepi intuitivnost v vožnji.