Test - Kymco MXU 700 T3 - Ekonomski razred

17. 8. 2020 | Peter Kavčič
Deli

Ko štirikolesnik s 700-kubičnim motorjem, solidno opremo, zaporo diferenciala, kakovostnim podvozjem in vitlom stane dobrih osem tisočakov, govorimo o dobri ceni. Točno tak Kymco MXU 700 T3 je odličen vstopni model, če vas mikajo avanture s štirikolesniki.

Tajvanskega proizvajalca nam verjetno ni treba posebej predstavljati, saj so v svetu na dveh in štirih kolesih uveljavljeni kot partner prestižnim znamkam (izdelava motorjev, sestavljanje določenih modelov zaradi cenejše delovne sile), znani pa tudi po svojih skuterjih ter štirikolesnikih. Model MXU je pri nas na voljo v prestižnem modelu s servoojačevalnikom krmila in nekaj več dodatne opreme ter z vstopnim modelom, kot je ta.

Za ceno 8.490 evrov ponuja resnično veliko. Poganja ga zanesljiv in živahen 694,6-kubični enovaljnik (brez blokade zmore 45 'konjev'). Na terenu to pomeni, da z lahkoto opravi s strmimi vzponi, ne ustraši pa se niti priganjanja po makadamskih cestah. Ni sicer dirkalnik ali športnik, a za nekoga, ki išče predvsem vozilo, s katerim lahko dobesedno pripleza kamorkoli, bo kos nalogi. Je odločen stroj za učenje ali za pomoč na kmetiji ali v gozdu.

Z vitlom in vlečno kljuko, ki sta del serijske opreme, si lahko zelo olajšate delo. Sicer je zasnovan za zelo udobno panoramsko vožnjo, otovorjen na sprednjem in zadnjem prtljažniku pa lahko predstavlja ekspedicijsko vozilo. 21 litrov goriva bo dovolj za celo dopoldne raziskovanja po gozdnih cestah. Uradno je sicer namenjen enemu potniku, a na njem je dovolj prostora tudi za dva odrasla. Udoben sedež in vzmetenje zelo lepo požirata neravnine. Prek skal in globokih kolesnic pride praktično povsod z veliko mero zanesljivosti in dobrim občutkom varnosti.

Verjetno bi z nekoliko bolj agresivnim profilom na gumah in večjimi kolesi priplezal tudi take ekstreme kot Kymcov prestižni model MXU T3. A prav zaradi sprednjih gum zelo lepo sledi ukazom krmila in je, čeprav nima servoojačevalnika krmila, lahek za upravljanje. Izkazal se je tako enostaven, da se lahko na njem veščin terenske vožnje učijo mladostniki in predstavnice nežnejšega spola. Zabava bo zagotovljena za vso družino. Edini pogoj je, da vas ne moti, da se pri tem tudi malo umažete z blatom.

Vse pri roki in enostavno za uporabo. Tudi gumb za vitel in ročica ročne zavore.

Na cesto boste z njim zapeljali z izpitom za traktor, saj je takšna njegova uradna homologacija. Še namig za bolj izkušene: Naša prva investicija bi bila v kakovostni odbijač ali cevno zaščito sprednjega dela in ščitnike rok.

Osnovni podatki
Prodaja: Pleško Cars, Brezovica
Cena osnovnega modela: 8.498 €
Cena testnega modela: 8.498 €
Tehnični podatki
Motor: 694,6 cm³, enovaljni, tekočinsko hlajen, moč in navor: np
Prenos moči: samodejni menjalnik CVT, pogona na zadnja kolesa in na vse štiri kolesa, vzvratna prestava, reduktor, zapora diferenciala
Okvir: jeklen cevni
Zavore: spredaj 2-krat disk, zadaj 2-krat disk
Vzmetenje: spredaj in zadaj posamično vpetje koles, A-nihajne roke
Gume: spredaj 26 x 8-14, zadaj 26 x 10-14
Višina: 900 mm
Posoda za gorivo: 21 l
Teža: 372 kg (suha)
Hvalimo in grajamo
cena, oprema (vitel, prtljažnika)
sodoben videz
nezahteven za uporabo
zelo dobre terenske zmogljivosti
vzmetenje je naravnano na udobje, kar se pozna pri športni vožnji
skromni merilniki
Končna ocena
  • Cena, solidna izdelava, kakovostne komponente in izredna nezahtevnost v vožnji ponujajo odličen ATV za prve prave avanture.