Test - Moto Guzzi V7 III RoughNežni grobijan

Ime Rough je ta Moto Guzzi V7 III dobil po svojem videzu, ki je bolj surov. Malo zato, ker je dovolj klen, da zmore tudi manj zahtevno vožnjo po slabši makadamski poti, in malo zaradi gum z rahlo terenskim profilom. V bistvu pa ostaja dobri stari V7, ki nas razveseljuje že tako dolgo.

Nežni grobijan (foto: Peter Kavčič) Peter Kavčič
15. 4. 2020

Nekoliko terenski videz ga postavlja v priljubljeno družino scramblerjev, torej sodobnih motociklov retro videza, ki se spogledujejo s tisto prvinskostjo povojnega motociklizma, ko je bila večina cest po Evropi še makadamskih. In na prašni cesti se Guzzi presenetljivo dobro znajde. No, ni dirkalnik, da ne bo pomote! Ampak značilne, nekoliko grobe 'scramblerske' gume z dobrim oprijemom na makadamu, dovolj ojačeno vzmetenje in sprednji del ter predvsem zaščita dna motorja so tisto, kar mu daje sposobnost, da dobro opravi tudi s kolovozom ali razbito makadamsko potjo.

Sicer pa je V7 III Rough še vedno mucek, ki je narejen predvsem za sproščeno uživanje (tudi v dvoje – sedež je dober) v mestu in na ovinkastih podeželskih cestah v ritmu, ki ne išče meja, ampak nasmešek pod čelado. Prečno postavljen motor V je bogat z navorom, moči (52 'konjev) pa ima tudi dovolj, da je vožnja prijetna. V velik plus mu štejemo tudi to, da med vožnjo v poletni vročini ne greje pretirano v noge, kar je dobrodošlo predvsem, ko v sončni pripeki čakaš na zeleno v križišču.

Kardanski prenos moči na zadnje kolo je zaščitni znak Guzzijev in zagotovilo, da tudi na daljših poteh ne bo skrbi z mazanjem verige. Velik tank (največji v tem razredu) ni samo lepo oblikovan in ne daje le značilnega klasičnega sloga motociklu, ampak je tudi uporaben. Sprejme kar 21 litrov bencina in ob zmerni porabi, ki znaša 5,5 litra, omogoča za ta razred dober doseg. Čeprav ne spada v razred potovalnikov, se v zmernem tempu lahko odpelješ tudi na zelo dolg izlet, pod pogojem, da te ne moti piš vetra, ki ga dobiš naravnost v telo. Krmilo je namreč široko kot pri motociklih za kros ali enduro, položaj sedenja pa pokončen. Za varnost skrbijo soliden ABS in velik 320-milimetrski sprednji zavorni kolut s štiribatno čeljustjo ter sistem za nadzor zdrsa zadnjega kolesa. Cena ni skromna, a glede na karakter, unikaten videz in poreklo še vedno sprejemljiva.

  • Osnovni podatki

    Prodaja: PVG d.o.o.
    Cena osnovnega modela: 8.990 € €
  • Tehnični podatki

    Motor: 744 cm3, dvovaljni V, prečno postavljen, štiritaktni, zračno hlajen, elektronski vbrizg goriva, 2 ventila na valj
    Moč: 38 kW (52 KM) pri 6.200/min
    Navor: 60 Nm pri 4.900/min
    Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, kardan
    Okvir: jeklen cevni
    Zavore: spredaj kolut 320 mm, štiribatne čeljusti Brembo, zadaj kolut 260 mm, dvobatna čeljust
    Vzmetenje: spredaj nastavljive klasične teleskopske vilice (40 mm), zadaj nastavljiva blažilnika
    Gume: 100/90-18, 130/80-17
    Višina: 770 mm
    Posoda za gorivo: 21 l (4 l rezerve)
    Medosna razdalja: 1.449 mm
    Teža: 209 kg
Hvalimo in grajamo
dovolj udobja za dva
prijetno pulziranje prečnega dvovaljnika V
kardan, nezahteven za vzdrževanje
navor in prožnost motorja
videz
počasen menjalnik
trše vzmetenje je dobro za teren, malo manj za hrbet
Končna ocena

Vsestranski scrambler je narejen za uživanje, in ne toliko za hitenje, lahko je dovolj udoben za dva, če sprejmeta, da na njem malo bolj piha kot na potovalnikih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri