Yamaha YBR 125

Ob poplavi močnih motociklov s 100 in več konji in adrenalina, ki je v nas vnašal nemir, je YBR deloval čudovito pomirjujoče.

16. 6. 2005

Je kot dišeči kapučino, ki si ga v miru privoščiš in prebereš zadnje trače v časopisu, medtem ko se mesto počasi prebuja v prijeten poletni dan. YBR namreč stavi na preizkušeno formulo motociklizma nižje kategorije. V preprost jeklen okvir kratke medosne razdalje (to mu omogoča lahkotno vodenje) so mu namestili preizkušen 125-kubični štiritaktni agregat, ki poleg menjave olja v svojem predvidoma zelo dolgem življenjskem obdobju od lastnika ne bo zahteval drugih servisnih stroškov.

Porabi kot vžigalnik, ne onesnažuje okolja, s svojim umirjenim brnenjem pa deluje pomirjevalno. Resda smo si na trenutke želeli kaj več kot 100 km/h končne hitrosti, a za vožnjo po mestu in okolici je bilo to dovolj, da smo se kljub temu zabavali. Od semaforja do semaforja pospeši ravno dovolj hitro, da je prehitevanje avtomobilov, ki se gnetejo po glavnih mestnih žilah, nestresno. Čeprav na prvi pogled deluje zastarelo, so pri Yamahi mislili tudi na varnost in na YBR namestili dovolj močno kolutno zavoro.

Klasičen dizajn poskrbi poleg nostalgičnega vračanja v sedemdeseta in osemdeseta tudi za udobno sedenje tako voznika kot sovoznice. In za ceno nekaj manj kot 500 tisočakov mu ne moremo očitati precenjenosti. YBR je preprosto kul. Valentino Rossi bi se z njim verjetno z veseljem vozil.

Cena osnovnega modela: 499.000 SIT

Motor: 4-taktni, enovaljni, zračno hlajen. 124 cm3, 10 KM (7, 6 kW) pri 7.800/min, 10 Nm pri 6, 500/min, uplinjač, el. zagon

Prenos moči: 5-stopenjski menjalnik, veriga

Vzmetenje: spredaj klasične teleskopske vilice, zadaj dvojni

Gume: spredaj 2.75-18, zadaj 90/90 R 18

Zavore: spredaj 1-krat kolut premera 245 mm, zadaj boben 130 mm

Medosna razdalja: 1.290 mm

Višina sedeža od tal: 780 mm

Posoda za gorivo: 12 l

Suha masa: 106 kg

Zastopnik: Delta team, d. o. o., CKŽ 135a, Krško, tel.: 07/492 18 88

HVALIMO IN GRAJAMO

+ cena

+ deluje sproščujoče

+ nezahtevnost za vožnjo

- moč motorja

- končna hitrost

Peter Kavčič, foto: Aleš Pavletič (model v Hawaii srajci: Peter Slavič)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri