Pri Akrapoviču ne izdelujejo samo najboljših izpušnih sistemov, pač pa želijo poskrbeti tudi za svoje zaposlene.
Mednarodno priznan proizvajalec izpušnih sistemov Akrapovič, ki zaposluje skoraj 500 ljudi, je prejel certifikat Družini prijazno podjetje. S tem podjetje uresničuje svojo vizijo po ustvarjanju delovnega okolja, ki zaposlenim omogoča usklajevanje tako poslovnega kot tudi družinskega življenja.
V slovenskem podjetju Akrapovič se dobro zavedajo pomena družbene odgovornosti do zaposlenih, ki predstavljajo bistvo vsakega podjetja in so tako tudi ključni za uspešen poslovni razvoj. Da bi sledili zastavljeni smeri so v letošnjem letu pristopili k projektu certifikat Družini prijazno podjetje in v mesecu maju pridobili osnovni certifikat, ki ga Ekvilib inštitut podeljuje skupaj z Ministrstvom za delo, družino in socialne zadeve RS. Hkrati so se s tem v podjetju zavezali, da bodo v triletnem obdobju v obstoječi proces poslovanja uvedli devet ukrepov, ki bodo zaposlenim oljašali usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.
Osnovni certifikat predstavlja prvi korak v zastavljeni smeri, in sicer k prejetju polnega certifikata, ki ga podjetje lahko pridobi šele po uspešno zaključenem prvem triletnem ciklu. Kot je poudaril izvršni direktor Uroš Rosa, so s prejetjem certifikata zagotovo korak bližje cilju, da za svoje zaposlene ustvarijo zdravo okolje in jim omogočijo uspešno usklajevanje družinskega in poklicnega življenja.
Certifikat Družini prijazno podjetje, ki je edini tovrstni certifikat v Sloveniji, predstavlja družbeno odgovoren princip upravljanja. Zagotavlja kratkoročne in dolgoročne pozitivne učinke usklajevanja poklicnega ter zasebnega življenja zaposlenih, ki se kažejo tako v zmanjšanju fluktuacije, kvoti bolniških odsotnosti in nezgod kot tudi v povečanju zadovoljstva, motivacije in pripadnosti zaposlenih ter jasnih pozitivnih ekonomskih učinkih.
Na fotografiji predstavniki podjetja Akrapovič (iz leve proti desni): Nina Kraševec – kadrovski manager, Andreja Da Silva – direktor za kadre, Uroš Rosa – izvršni direktor, Taja Akrapovič – zunanja sodelavka.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"