Akrapovič za Yamaha MT-09

7. 12. 2013
Deli

Podjetje Akrapovič je izdelalo nov  izpušni sistem iz linije Racing za novo Yamaho MT-09. Sistem je oblikovan tako, da dopolnjuje elegantno cestno športno različico MT-09 in njenemu motorju s prostornino 847cm³ omogoča, da diha in proizvaja še več moči – ter seveda prepoznaven Akrapovičev zvok.

Izpušni sistem iz linije Racing je izdelan iz visokokakovostnega nerjavnega jekla, zunanji plašč dušilca pa je iz titanove zlitine. Novi poševno odrezan izhodni del ohranja ozke linije MT-09 in vsebuje odstranljivi vložek s tremi elegantno oblikovanimi izhodi.

Sistem je za lažjo namestitev izdelan iz dveh delov. Sprednji del je sestavljen iz treh cevi (povezanimi s križnimi cevmi), ki so natančno privarjene v kratek kolektor. Kolektor in sprednji del dušilca sta pritrjena z vzmetmi, ki ustrezajo dirkaškim standardom. Nosilci so nameščeni na standardne pritrdilne točke okvira MT-09. Cevi so na glavo valja pritrjene s posebnimi Akrapovičevimi prirobnicami.

Poleg tega k večji zmogljivosti pripomore tudi manjša teža izpušnega sistema. Akrapovičev sistem iz linije Racing je namreč občutno lažji od serijskega. Čeprav izpuh poveča zmogljivost in odzivnost motorja, ni potrebe po dodatnih nastavitvah.

Glavne značilnosti izpušnega sistema iz linije Racing za Yamaho MT-09:

• izboljšano razmerje med močjo in težo, saj je novi sistem za 2,4 kg lažji od serijskega;

• največji možni prirastek moči: 4,0 kW (5,4 KM) pri 9.900 v/min;

• največji možni prirastek navora: 5,3 Nm pri 5.000 v/min;

• povečana navor in moč

• cevi v enem kosu za lažjo montažo;

• izboljšana odzivnost motorja;

• serijska lambda sonda ostane na mestu;

• s homologacijo ES (obvezna namestitev opcijskega Akrapovičevega katalizatorja).

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol