Aprilijini modeli bodo za leto 2012 ostali z izjemo minimalnih zunanjih sprememb ostali praktično nespremenjeni. Več novega Aprilia ponuja v razredu skuterjev.
Sicer je flota Aprilijinih motociklov relativno mlada, zato je odločitev, da kupcem ponudijo le nekaj novih barvnih grafik za modele Shiver, Dorsoduro, RSV4 in Tuono V4 pravzaprav pričakovana.
Uspeh, ki ga Aprilia dosega na dirkališčih je treba seveda primerno iztržiti, zato je Aprilia novosti pripravila v razredu najbolj prodajanih in za trg zanimivih skuterjev.
Pozornost je v Milanu pritegnil predvsem 850 kubični SRV (prej Gilera GP800), ki je z močno spremenjenim prednjim delom in pomembnimi tehničnimi izboljšavami pripravljen ohraniti naziv najzmogljivejšega skuterja.
V-twin motor s prostornino 840 kubičnih centimetrov razvije 76 konjev in prav 76 Nm navora, ta pa je pri variomatskem menjalniku na razpolago praktično vedno. Motor je v okvir vpet preko gumiranih nosilcev, ki preprečujejo da bi voznika tresljaji z motorja preveč pretresali in tako bistveno pripomore k sami udobnosti tega skuterja.
Kolesa so 16 in 15 palčna, platišča izdelana iz aluminija, prednje vzmetenje USD s premerom 41 mm, zadaj pa mono amortizer z možnostjo nastavitvijo prednapetosti vzmeti. Izboljšan je tudi zavorni paket. Aprilia je za SRV 850 izbrala Brembo serije Oro, dodana pa je tudi parkirna zavora.
S prostorninsko in dimenzijsko manjšim skuterjem SR 50/125 Motard pa Aprilia svež veter prinaša tudi v razred, kjer so glavni kupci najstniki. Kot pravijo pri Aprili gre za najboljši kompromis med športnostjo in vsakodnevno uporabnostjo, ki bo prepričal vsakogar. Agregat bo pri modelu s 50 kubiki dvotakten, pri 125 kubičnem modelu pa seveda 4-takten.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj