Vse večja priljubljenost 250 kubičnih motociklov je tudi inženirje pri Aprilia prisilila, da so na plan potegnili stare skice modela RS 250.
Prav gotovo se marsikateri med nami še vedno spominja dvotaktne Aprilie RS 250. To je bil motocikel o katerem s(m)o najstniki sanjali, na njem pa so se kalili danes največji motociklistični asi, kot so Rossi, Capirossi, Biaggi, Melandri in drugi.
Aprilia RS 250 je s cenikov izginila v začetku prejšnejga desetletja, redki ohranjeni primerki tega motocikla pa so danes postali priljubljena tarča zbirateljev. S tem motociklom so želeli pri Apriliji počastiti uspehe njihovih dirkalnikov razreda GP250, ter seveda kupcem ponuditi najboljši dvotaktni četrtlitrski športni motocikel.
Aprilia napoveduje, da bo ob vse večjem številu četrtlitrskih motociklov (Honda, Kawasaki, napovedujejo se tudi KTM, Triumph in Yamaha) tudi sama kupcem ponudila motocikel s podobno prostornino, a za razliko od drugih s pravo dirkaško zasnovo.
Aprilia kar se tiče samega motocikla znanje in potrebne izkušnje brez dvoma ima, trenutno je vprašanje le še motor, ki pa ga znotraj koncerna Piaggio trenutno ni. Bosta tako kot nekoč na pomoč priskočila Suzuki in Rotax, morda kdo drug, ali pa bo motor morda razvit pod domačo streho?
Trenutno je znano, da pri Apriliji pospešeno delajo na tem projektu, zato bi ga morda lahko prvič videli že na letošnjem salonu v Milanu.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj