To je namreč slogan Italijanske Aprilije. Slogan smo videli že na lanskem salonu in torej ni poplnoma nov, je pa zato Aprilia na letošnjem salonu v Milanu, ki pravkar poteka predstavila nekaj novosti.
Aprilia RXV 450 / 550
Hard enduro je bil svetovni javnosti sicer predstavljen že prej, kljub temu pa so ga pri Apriliji v Milanu predstavili kot novost za leto 2008. RXV ne skriva svoje genske zasnove in tudi nenatančnemu očesu v trenutku da vedeti, da je namenjen zabavi in tudi resnemu dirkanju. Nadgradnja s tovarniškim dirkalnim kitom namreč RXV-ja spremeni v ready to race dirkalnik. Če še to ni dovolj lahko na zadek nataknete tudi Akrapovičev izpušni sistem.
Aprilia SXV 450 / 550
Enojajčnega dvojčka modela RXV so inženiriji poslali v drugo šolo kjer so ga izšolali, da bi bil namesto v blatu najhitrejši na supermoto pistah. Spredaj ima kolo premer 16, 5 palcev, zadaj 17 palcev, zmogljivejši in večji pa so tudi zavorni diski.
Aprilia RX / SX 125
125 kubični enduro oziroma supermoto namenjen tako rekreativcem, mladim, starim in dirkačem. Enovaljni dvotaktni motor je med sebi podobnimi med najzmogljivejšimi in kot tak zagotavlja obilo užitkov. Za mešanje goriva in zraka skrbi Dell Orto-v vplinjač. Pravi klasik.
SMV Dorsoduro 750
Popolnoma novi veliki supermoto motocikel je plod vsega znanja in izkušenj, ki so jih Aprilijini inženirji pridobili v bogati zgodovini dirk, prvenstev in testiranj. 750 kubični dvovaljnik ima valje postavljene v obliki črke V, zmore 95 konjskih moči, elektronski vbrizg goriva z , , mikrosprey, , šobami in sistem ride by wire zagotavljata ekstremne vozne lastnosti in ekstremne zmogljivosti. Kot pravijo pri Apriliji gre za eksploziven koktajl zmogljivosti, užitka in brutalnosti, ki je namenjen zgolj tistim, ki jih kompromisi ne zanimajo.
Prototip FV2 1200
Zaenkrat kot študijo so v Milano pripeljali tudi model FV2 1200. Superšportniku je namenjen močan dvovaljni V motor s prostornino 1200 kubičnih centimetrov, z uporabo sodobnih in lahkih materialov bo motocikel lahek in to kljub bogati opremi v katero sodi najnovejši zavorni sistem ABS, sistem proti zdrsu zadnjega kolesa in elektronsko podprto delovanje vzmetenja. Armaturna plošča, če jo laho tako imenujemo, bo združljiva z raznimi navigacijskimi napravami in podobno sodobno tehniko.
MT, MH
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj